Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har inget hushållspapper du kan använda ishället?Slut på kaffefilter hemma.
(Jag har nu plockat upp de två översta som var nylagda i komposten, nogsamt sköljt dem invändigt och utvändigt, samt hängt på tork på elementet i köket. Normal söndagssyssla, eller...?)
Det låter oerhört jobbigtRedigt störigt att klockan inte ens är 13 och min morsa är redan stupfull och påtänd.
Edit: Och ringer för att tala om för mig vad jag borde göra för att "vara en bättre människa och dotter".
Funkar det?Du har inget hushållspapper du kan använda ishället?
Det är lite grejen med medberoende även när man börjat skaka sig loss från den beroendes grepp, det är sällan enkelt. Särskilt inte när den beroende visar narcissistiska drag på fyllan.Det låter oerhört jobbigt
Kan du inte lägga på på en gång?
Det är längesedan jag har behövt göra det, men dubbla lager hushållspapper fungerar helt braFunkar det?
Nu har jag i alla fall fått kaffe från mina återanvända filter. (de hade enbart haft kontakt med kaffesump och ett färskt vitkålsblad, inte något annat i komposten)
Och imorgon ska jag in till stan så då blir det shopping.
Bra att veta för framtiden! Inte omöjligt jag lyckas sätta mig i samma sits igen...Det är längesedan jag har behövt göra det, men dubbla lager hushållspapper fungerar helt bra
Här måste man säga namnet på dörren, annars kommer inte störningsjouren.När jag bodde i lägenhet behövde jag aldrig säga vilken det var, störningsjouren kom och lyssnade in vilken lägenhet och sen fick de en varning av hv.
Instämmer 100%. Jag har ett helvete varje gång jag kommer till Sverige och ska parkera. Alla dessa appar.Parkeringsappar
Var inte i jättegod tid men skulle bara parkera och sen gå vidare. Måste plötsligt göra ett konto fast jag använt appen förut. Registrera kort och grejer. Har inte ätit frukost. Ska till tandläkaren fast jag inte vill. Har.inte.tålamod.för.KRÅNGEL!!