Håller med till 100%Vintern. Ja jag vet att februari är en vintermånad men jag är klar med det här nu, det räcker faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med till 100%Vintern. Ja jag vet att februari är en vintermånad men jag är klar med det här nu, det räcker faktiskt.
Vintern. Ja jag vet att februari är en vintermånad men jag är klar med det här nu, det räcker faktiskt.
en till som är trött på eländet.Håller med till 100%
Menar du att det inte stavas Switch som en skrev till mig. "Du kan Switcha till det här nummret."Hur svårt kan det vara att stava till swish? Om osäker, googla eller öppna appen?
Menar du att det inte stavas Switch som en skrev till mig. "Du kan Switcha till det här nummret."
Ohm, okej
Hur tänker du att storlekarna borde se ut?
Nu vet jag inte vad det gäller för klädesplagg men jag väger typ 80kg och dom flesta av mina toppar, klänningar, kjolar och tights är storlek M, från helt vanliga butiker.Hur tänker du att storlekarna borde se ut?
Betydligt större? Det är ju väldigt små storlekar.Hur tänker du att storlekarna borde se ut?
Jag fattar, måste vara olika bland märken, jag väger 58 kg har fått byta till S och M från XS när jag vägde 53-54 kg så kände att det var rimliga storlekar.Nu vet jag inte vad det gäller för klädesplagg men jag väger typ 80kg och dom flesta av mina toppar, klänningar, kjolar och tights är storlek M, från helt vanliga butiker.
Att jag skulle ha 2xl eller 3xl känns helt befängt.
Jag stör mig på liknande grej. Vad har trosstorleken att göra med hur mkt mens man har? Visa bifogad fil 138832
Jag stör mig på liknande grej. Vad har trosstorleken att göra med hur mkt mens man har? Visa bifogad fil 138832
När själva bindan är utifrån hur mkt mens någon har? Har aldrig haft problem med att storleken på trosan är avgörande för om bindan passar.Är inte det för att bindan ska sitta optimalt i trosan?