Finns nog inget dom kan göra åt lite snor och hosta.Vad säger sjukvården?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns nog inget dom kan göra åt lite snor och hosta.Vad säger sjukvården?
Mitt ljudbokskonto är begränsat fram till nästa betalning pga strider mot användarvillkoren visst jag har lyssnat mycket, men vad annars hade jag gjort för fel?
Det låter ju inte normalt att ha det så länge?Finns nog inget dom kan göra åt lite snor och hosta.
Säkert inte, men vad ska dom göra? Känns inte rimligt att gå och ta upp massa tid för sjukvården och klaga på att jag snorar och hostar när folk väntar flera månader på att få hjälp med cancer.Det låter ju inte normalt att ha det så länge?
Du kanske behöver antibiotika?Säkert inte, men vad ska dom göra? Känns inte rimligt att gå och ta upp massa tid för sjukvården och klaga på att jag snorar och hostar när folk väntar flera månader på att få hjälp med cancer.
Antibiotika biter inte på virus, det trodde jag var allmänt känt? Och äter man antibiotika för en förkylning så ökar man bara resistensen.Du kanske behöver antibiotika?
Har obegränsat hos Nextory. Skulle verkligen inte kunna räkna upp vad jag lyssnat på det är så många böcker. Så skaffade abonnemang hos Storytel så jag kan lyssna klart på boken.Vilken tjänst har du? Har du begränsat antal timmar eller obegränsat?
Jag har nämligen läst i kommentarer om Nextory att folk som har deras obegränsade abonnemang blivit blockade pga misstänkt aktivitet och liknande. I kommentarerna har folk sagt att de lyssnat väldigt mycket men att det är därför de skaffat ett obegränsat abonnemang. En del har blivit uppmanade att räkna upp alla böcker de lyssnat på under en viss period för att bevisa att det är de som lyssnat och inte flera personer. Deras konto har under tiden varit avstängt och de har inte ens kunnat avsluta det.
Har obegränsat hos Nextory. Skulle verkligen inte kunna räkna upp vad jag lyssnat på det är så många böcker. Så skaffade abonnemang hos Storytel så jag kan lyssna klart på boken.
Fast så gör i princip alla såna tjänster, men visst kan man ifrågasätta var gränsen satts och hur svårt det ska vara att häva i kontakt med kundtjänst.Då har du förmodligen kommit upp i nån hemlig gräns som de har men inte berättar för prenumeranterna. De misstänker alltså att du delar ditt abonnemang med nån annan. Jag tycker att det är otroligt fult av dem att kalla abonnemanget för obegränsat när de spärrar vid visst antal timmar!
Exakt så. Antibiotikaresistens hos bakterier är ett stort problem som förväntas bli ett enormt problem, pga. hur det tidigare missbrukats.Antibiotika biter inte på virus, det trodde jag var allmänt känt? Och äter man antibiotika för en förkylning så ökar man bara resistensen.
Fast så gör i princip alla såna tjänster, men visst kan man ifrågasätta var gränsen satts och hur svårt det ska vara att häva i kontakt med kundtjänst.
Hade tänkt ignorera detta men, Sålänge folk reagerar såhär (dvs att det är hemskt) på att en kvinna får höra ”har du huggit mkt ved” eller ”vilka breda axlar” som att det är något negativt så är det inte konstigt att kvinnor har dålig syn på sina kroppar.fan vad dåligt sagt!
Jag har missat att det är konstaterat att det är virus.Antibiotika biter inte på virus, det trodde jag var allmänt känt? Och äter man antibiotika för en förkylning så ökar man bara resistensen.
Det verkar vara många som råkat ut för det. Nextory ger inga svar vad som anses som för mycket lyssnande. Så unlimited lyssnande som de benämner sitt abonnemang stämmer verkligen inte. Har läst om det i gruppen Vi som älskar ljudböcker på Facebook (offentlig grupp så man behöver inte gå med i gruppen för att läsa)Mitt ljudbokskonto är begränsat fram till nästa betalning pga strider mot användarvillkoren visst jag har lyssnat mycket, men vad annars hade jag gjort för fel?
Förkylning beror på virus. Du blir inte förkyld av bakterier.Jag har missat att det är konstaterat att det är virus.
Om man är säker på att det bara är en förkylning ja.Förkylning beror på virus. Du blir inte förkyld av bakterier.
Förkylning beror på virus. Du blir inte förkyld av bakterier.
Jag tänkte detsamma. Det var kanske en komplimang? Att man ser stark ut!Hade tänkt ignorera detta men, Sålänge folk reagerar såhär (dvs att det är hemskt) på att en kvinna får höra ”har du huggit mkt ved” eller ”vilka breda axlar” som att det är något negativt så är det inte konstigt att kvinnor har dålig syn på sina kroppar.