Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bytte säng efter att ha provsuttit den, känner när jag lagt mig att den är lika eländig. Jag har två till jag kan lägga mig i, men nånting säger mig att de är lika dåliga.Jag säger bara en sak, hotellsängar ska vara sköna!
Samma här, eller det har faktiskt minskat nu äntligen igen.Bara fem? Jag får 20-40/dag.
Men det var bland det dummaste jag hörtAtt en skola tyckte att det var vettigt att plocka bort tvålen på toaletten för att spara pengar hur dum får en vara? De ska dock få tvål igen.
Stör mig på en cliffhanger här:Jag: (innombords) "öagr hahioarteåionhavet uoåat uho".
Stör mig på en cliffhanger här:
Vad skulle Googles svar på detta vara?
Känns som när jag skulle åka från Halmstad till Oskarshamn, och Maps ville att vi skulle köra via Helsingborg...Antagligen typ "ringer regeringskansliet" eller nåt
Där hade jag nog varit petty å skrivit till bolaget om beteendet. En sån grej kan lätt hända nån gång ibland.Blev precis utskälld inför hela bussen för att jag råkade blippa min ENKELBILJETT två gånger.
Vad exakt gör det? Hade väl varit mkt värre om jag inte blippat min biljett öht?
Chauffören flippade och skrek ”VARFÖR BLIPPAR DU DIN BILJETT TVÅ GÅNGER”!!!!?????
Ja jag ber så hemskt mkt om ursäkt?
Väl värt att betala 42 kr för att ngt as ska stå och skrika på en…
Där hade jag nog varit petty å skrivit till bolaget om beteendet. En sån grej kan lätt hända nån gång ibland.
Blev precis utskälld inför hela bussen för att jag råkade blippa min ENKELBILJETT två gånger.
Vad exakt gör det? Hade väl varit mkt värre om jag inte blippat min biljett öht?
Chauffören flippade och skrek ”VARFÖR BLIPPAR DU DIN BILJETT TVÅ GÅNGER”!!!!?????
Ja jag ber så hemskt mkt om ursäkt?
Väl värt att betala 42 kr för att ngt as ska stå och skrika på en…
Kanske är vare sig systemet eller förarna särskilt robusta för ett sånt extremt och helt ofattbart elakt misstag från din sida. Fast mest verkar det nog vara förarna. Eller så är hela bussavgiftssystemet nu helt terminalt skadat av det hemskaste som kan hända, en DUBBELBLIPP (som står högst upp i katastrofplanen för SL), och snart stannar alla bussar i hela Stockholm.
Samma person har nu smsat och frågat om vi kan träffas efter sportlovet.Den här har inte varit hos oss iallafall (men såna har man ju också haft, såna som man haft men inte kan ha igen) men jag förstår inte varför hon inte bara accepterar vad man säger? Jag är helt fine med att man ringer och hör sig för, men när man fått information om hur rekryteringsförfarandet går till så får man väl hålla sig till den ramen? Nej, jag har ingen hemlig tjänst denna gången heller...
Samma person har nu smsat och frågat om vi kan träffas efter sportlovet.
Nej! Varför skulle vi göra det?
Jag blir ju helt nervös av att bli jagad så, det skriker ju verkligen ”den här personen vill jag inte ha bland mina medarbetare” det kanske är orättvist, hon kanske är jätteduktig - men beteendet…Jag undrar om inte gränslöst beteende är något som lärs ut på vissa av de där "söka jobb"-kurserna...?
Ja, många såna kurser (både af och privat) uppmuntrar att man ringer och "visar sig intresse". Jag har aldrig förstått mig på det..Jag undrar om inte gränslöst beteende är något som lärs ut på vissa av de där "söka jobb"-kurserna...?