Nope en Land RoverDet är inte en passat?
Min chef har en där läkte spolarvätska ut i taket nånstans
Verkstaden ska konsultera en annan verkstad
Funderar på att montera en tryckspruta på taket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope en Land RoverDet är inte en passat?
Min chef har en där läkte spolarvätska ut i taket nånstans
Råkade få chokladfläckar på ett påslakan som varit utan fläckar sen jag köpte det.
Har nog bara ett påslakan kvar som inte har chokladfläckar och det är för att jag nästan aldrig använt det.
Tror min mamma har så också på sin golf!Detta ska provas idag
Jag ligger också lite pyrt till med ved för i årÅterigen, VÄDRET.
Det ska vara rejält kallt närsmaste tio dagarna. Ser vedhögen krympa. Tror förstås ( ) att den ska räcka tills jag inte behöver elda mer. Men jag är van att kunna slösa med veden.
Får se det goda - jag får för första gången en chans att röja i hela vedskjulet.
Vi är väldigt glada att grannen plötsligt dök upp med flera träd som han fält, och inte hade användning, för i höstas. Det vi själva lagt in tar slut imorgon.Återigen, VÄDRET.
Det ska vara rejält kallt närsmaste tio dagarna. Ser vedhögen krympa. Tror förstås ( ) att den ska räcka tills jag inte behöver elda mer. Men jag är van att kunna slösa med veden.
Får se det goda - jag får för första gången en chans att röja i hela vedskjulet.
jag ligger väldigt bra till med ved här nere, för jag kommer inte enz åt veden, med ett läktartak ovanpå och zen znö upp till fiffi på dom mindre djupa ztällena o navel på andra.Återigen, VÄDRET.
Har inte funkat att tvätta de andra lakanen, chokladfläckarna bleknade bara lite, men nu ska jag använda galltvål vid första tvätten så kanske det går bort.Men det är väl bara att tvätta?
Bara fem? Jag får 20-40/dag.Har fått fem spammejl bara idag, vad är problemet?
Jag köper två lass vartannat år och ett lass däremellan. Men förra året köpte jag ett lass kortare ved för att avkomman skulle ha tillräckligt. Trodde mitt lass skylle räcka, men aå blev det en svinkallt vinter....jag ligger väldigt bra till med ved här nere, för jag kommer inte enz åt veden, med ett läktartak ovanpå och zen znö upp till fiffi på dom mindre djupa ztällena o navel på andra.
Hemma ligger jag ok till om jag zparkar på min bondevän,då han har en hel traktorkärra med ved zom är min men ej klyvd o lev.
Samma här..Bara fem? Jag får 20-40/dag.