Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man mejlar eller hör av sig i text och personen ringer upp. Det finns liksom en anledning till att jag vill ha svaret i skrift också. Blir galen, det är som att vissa inte vill ha något av deras arbete spårbart...
kl

Nu kom jag på en gammal störning!
Hade sålt en sak på Tradera men fick inte betalt, mailade med köparen som ville ha mitt telefonnummer. Han ringde upp och frågade om jag inte fått betalt (nej det har jag ju skrivit till dig redan, tänkte jag), jag sa att nej du har inte betalat. Han bad om ursäkt och betalade. Jag skickade saken han köpt.
Alltså, om jag skriver i ett mail: Jag har inte fått betalt för det du köpte av mig, betala innan xx/xx, tack.
Måste köparen då ringa upp och fråga om jag fått betalt?
:cautious:
 
Zeroh har slutat tillverka min favoritsmak... Tänk om man ändå fått lite förvarning så jag hade kunnat bunkra! Nu är det bara slut överallt, alt så står det "tillfälligt slut". Kollade dock precis på hemsidan och den var borttagen ur sortimentet.
Samma med mitt favorit-te.
Den enda butik som haft det har tom hylla. "tillfälligt slut hos leverantören" Alltså, jag har druckit sammma te sedan 70-talet.
De kan inte bara tvärt sluta med det!!
 
Zeroh har slutat tillverka min favoritsmak... Tänk om man ändå fått lite förvarning så jag hade kunnat bunkra! Nu är det bara slut överallt, alt så står det "tillfälligt slut". Kollade dock precis på hemsidan och den var borttagen ur sortimentet.
Vilken? :(

håll utkik på matsmart
 
snö o snöblask i min del av skåne idag, min bil har utvecklat gälar och jag borde ha köpt paddelboards istället för dubbdäck.
Tack vara att jag inte hade ett möte så överlevde både jag o bilen en vattenplaning idag.
Jag vill ha vår nu ! Eller i alla fall ingen mer nederbörd av någon sort.
 
Kanske inte rätt tråd men jag kände att jag ville avlasta mig lite.
Min bästa väns pappa har precis gått bort i cancer, min kära mormor är långsamt döende i samma sjukdom (och hela lasten ligger på min stackars mamma), en annan väns son har blivit diagnosticerad med någon obskyr typ av epilepsi som inte går att medicinera och som innebär att han inte kommer att kunna köra bil (bilar är hans stora passion) någonsin och inte heller dricka alkohol (inte hela världen kanske, men kul som nybliven student.) - och jag känner att jag inte riktigt räcker till.
Men ingen panik, vi tar allt på en gång när vi ändå håller på. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
22 921
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 055
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 872
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp