Nej, får se om jag kommer ihåg det nästa gång!Har du testat att gå via fotoalbumet (dvs dela från albumet istället för att bifoga i messenger). På min ena mobil funkar det via foton men inte via messenger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, får se om jag kommer ihåg det nästa gång!Har du testat att gå via fotoalbumet (dvs dela från albumet istället för att bifoga i messenger). På min ena mobil funkar det via foton men inte via messenger...
Att jag har så svårt för att hålla mig kortfattad i text. Jag missade nog mitt kall som romanförfattare.
Samma här. Jag som började bli lite vårpeppAtt det på mindre än en timme gick ifrån -2 sol och vacker "vår"sol till vitt överallt och snö.
Kan vinter ta slut nu!!
En till här. Jag började städa ur växthuset igår. Jättetrevligt! Idag, not so much..Samma här. Jag som började bli lite vårpepp
Ja! Jag har börjat med listan. Men som vanligt firar jag i förtid, det är ju bara februari och ute är det snöstorm.Samma här. Jag som började bli lite vårpepp
På min myndighet har vi blivit hårt itutade att ringa i första hand. Förstår att det inte är lämpligt alltid, men ofta vill man kunna ge ett snabbt svar och ställa följdfrågor och då är telefon enklast.När man mejlar eller hör av sig i text och personen ringer upp. Det finns liksom en anledning till att jag vill ha svaret i skrift också. Blir galen, det är som att vissa inte vill ha något av deras arbete spårbart...
Självfallet finns det alltid undantag, men det blir så irriterande när man kanske vill kunna återkomma till frågan, kunna gå tillbaka för att se att jag fått all information jag har, det är inte alltid möjligt att anteckna osv. Det gör att det ibland med kommunikationen med vissa personer ser ut som jag mejlat aldrig fått svar på någonting.På min myndighet har vi blivit hårt itutade att ringa i första hand. Förstår att det inte är lämpligt alltid, men ofta vill man kunna ge ett snabbt svar och ställa följdfrågor och då är telefon enklast.
Men som sagt, jag har full förståelse för att det inte alltid är lämpligt. Det beror givetvis också på frågans/mailets karaktär.
Jag förstår precis. En del grejer är bättre att ha skriftligt, det håller jag verkligen med om.Självfallet finns det alltid undantag, men det blir så irriterande när man kanske vill kunna återkomma till frågan, kunna gå tillbaka för att se att jag fått all information jag har, det är inte alltid möjligt att anteckna osv. Det gör att det ibland med kommunikationen med vissa personer ser ut som jag mejlat aldrig fått svar på någonting.
Jag blir så stressad då jag får sådana samtal, speciellt då det är från myndighet, vården eller annat viktigt. De kommer i 99 % av fallen vid en oläglig tid på jobbet, jag har inget tyst hörn där jag kan prata i lugn och ro, jag blir stressad då jag inte riktigt förstår eller kommer ihåg eller har uppgifterna jag behöver för att ge vettiga svar, och först efteråt kommer jag på en mängd frågor jag borde tagit upp. Så jag föredrar mail alla gånger då det bara är möjligt.På min myndighet har vi blivit hårt itutade att ringa i första hand. Förstår att det inte är lämpligt alltid, men ofta vill man kunna ge ett snabbt svar och ställa följdfrågor och då är telefon enklast.
Men som sagt, jag har full förståelse för att det inte alltid är lämpligt. Det beror givetvis också på frågans/mailets karaktär.
När man mejlar eller hör av sig i text och personen ringer upp. Det finns liksom en anledning till att jag vill ha svaret i skrift också. Blir galen, det är som att vissa inte vill ha något av deras arbete spårbart...
Det är katastrof!!!!Skulle kolla på Sagan om de två tornen. Skivan funkar inte
Eller hur! Ville ju se extended versionen. Nu får jag nöja mig med hbo och vanliga o-extended..Det är katastrof!!!!
Inte okej!! Känns så fel att se den vanliga versionen.Eller hur! Ville ju se extended versionen. Nu får jag nöja mig med hbo och vanliga o-extended..