Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Absolut. Men i jobbsammanhang så tycker jag det känns mer professionellt att ringa.
Så är det. Beror förvisso vad man jobbar med kanske.
Jag brukar skicka ett sms som förklarar varför jag ringde, då mitt nr inte finns på diverse söksidor. Utifall den jag ringer inte svarar på okända nr. När jag gjort flera ringförsök då.

Var annat när jag jobbade där vi hade ett lokalt nr att ringa ifrån.
 
Att Bokus har bytt format på e-böcker. Så nu vet jag inte om min läsplatta kan läsa filerna. :nailbiting:
Smart som jag är såg jag det inte heller förrän jag ouppmärksamt köpte 3 böcker på raken.
Ska se om det funkar idag annars får jag läsa dom på mobilen och sen köpa vissa böcker från annat håll framöver...
 
Måste köpa nässpray denna vecka. Tror jag missat nåt erbjudande på apotek hjärtat. :down: Medlemsdagar eller nåt sånt. Jaja.
 
Att jag har så svårt för att hålla mig kortfattad i text. Jag missade nog mitt kall som romanförfattare. :cautious:
 
Så är det. Beror förvisso vad man jobbar med kanske.
Jag brukar skicka ett sms som förklarar varför jag ringde, då mitt nr inte finns på diverse söksidor. Utifall den jag ringer inte svarar på okända nr. När jag gjort flera ringförsök då.

Var annat när jag jobbade där vi hade ett lokalt nr att ringa ifrån.

Jag brukar skicka ett mail om inte personen svarar i telefon, men helt klart hellre ett sms än att behöva ringa upp någon man inte vet vem det är och varför. :bag:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
455
· Visningar
22 788
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 871
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp