Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag vet att jag sett Sweet Mangnolia men inte hur många avsnitt eller säsonger. Antagligen alla som finns tillgängliga men inte säker. Och kontot är ett annat så jag ser inte vilka som är sedda.
rekommenderar att ha episodecalender (har online men tror även app finns), bästa tipset för ca 9 år sedan av någon på buke:) så användbart att hålla koll på vad man sett!
 
Jag har betalat som minst typ 49 eller 59kr/bal. Vid köp av helpall vilket jag gjorde för att slippa åka så ofta😅 Sjukt dyrt det har blivit med häst, glad att jag sålde hästen i rätt tid😄
Ja, det har blivit rent förfärligt dyrt allting.... :( Mina hästar är "tyvärr" inte sådana man säljer. De är gamla och oridbara. Så det är sådana man behåller livet ut... Och trots att jag inte gör någonting med dem så blir det ändå jättedyrt att ha dem, speciellt med tanke på att förra året var ytterligare ett år med torka = skyhöga höpriser.
 
Stör mig på att jag vet att jag sett Sweet Mangnolia men inte hur många avsnitt eller säsonger. Antagligen alla som finns tillgängliga men inte säker. Och kontot är ett annat så jag ser inte vilka som är sedda.
Går inte bara att köra lite intervallhalvering, även om metoden i detta fall bör börjas med sista avsnittet i sista säsongen? Mig tar det ungefär 3,5 sekund att förstå om jag sett något innan när väl första scenen startar (antar att det är en del av att ha ganska fotografiskt minne).
 
Går inte bara att köra lite intervallhalvering, även om metoden i detta fall bör börjas med sista avsnittet i sista säsongen? Mig tar det ungefär 3,5 sekund att förstå om jag sett något innan när väl första scenen startar (antar att det är en del av att ha ganska fotografiskt minne).
Ja kom igenom säsong 1 och 2 rätt fort när jag väl började.
Säsong 3 var jag mer tveksam till. Tror att jag har sett men ser så mycket serier. Har bara 5 avsnitt kvar iaf och det är bra så det gör inget om jag ser om.
 
Jag brukar skriva ner i anteckningar men tyvärr inte allt.
Försöker använda anteckningar till filmer för jag inte orkat lägga in på bättre ställe och bara det är ju jätterörigt. Sidan är enkel och har underlättat enormt genom åren för att komma på vad en serie hette "som jag såg för typ tre år sen" då den även skriver hur länge sedan man såg serien :D
 
Blir så irriterad! Jag har två besök inbokade den här veckan, som jag inte kommer kunna göra själv. Frågade i Teams-chatten förra veckan om någon i gruppen kunde ta dem åt mig. Inget svar. Det är ju bra om jag får veta, om inte annat för att de måste bokas om.
En i gruppen är upptagen på annat håll, men de andra två borde kunna ställa upp. Jag ställer upp för dem när det är kris. Men nej, inte ens ett svar. Det är liksom en enkel ja eller nej fråga!
 
Ringde på dörren= posten med ett paket till mig. Normalt sett så brukar dom lägga utanför dörren om det inte går i/någon öppnar. Men inte denna gång. Jag ville ju inte stressa ut från toa i onödan😅.

Bara o invänta avisering för att åka o hämta ut då...
 
Stör mig på att jag fått fel uppgifter och inte får tag på den personen jag behöver utan blev hänvisad till en annan person som inte heller vet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 604
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 871
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp