Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halvsnödagen var 25 januari. Då har hälften av säsongens snö kommit. Vi har mycket kvar.Att det kommit snö. Jag är klar med snön.
Halvsnödagen var 25 januari. Då har hälften av säsongens snö kommit. Vi har mycket kvar.
Bondepraktikan talar om allt...
Känns det inte rätt så släpp honom inte!Svar jag nyss fick på annonsen på spionen. Ungefär samma upprepande som första svaret han skrev på annonsen trots nya frågor till honom samt slutklämmen "om vi kan få honom gratis, hemmet var viktigare än priset skrev du om jag förstod rätt". Han är för fan till salu för 2000 kr! 1. Kände från början i maggropen att det inte kändes 100 och 2. Det känns inte i närheten av bättre nu!
Ångest, ångest och ångest. Min fina fina spion. En kollega sa i dag att jag är för hård och inte kan ha sådana krav... som om det är för mycket krav att tilltänkt ägare kan lösa ensamheten? Annars kan jag ju lika gärna ha kvar honom, han skulle inte må sämre hos mig....
Kunde inte sova innan och lär väl inte göra det nu heller, fasen också!
Nej, alltså, jag förstår frågan om gratis på sätt och vis, även människor som inte kan betala en massa pengar för en hund kan vara bra hundägare, vet många exempel på det, MEN då svarar man utförligt på mina frågor och man ställer inte frågan i meddelande två.Känns det inte rätt så släpp honom inte!
På min bil kan man slå av bilen och sen trycka på spaken. Då stannar torkarna uppe på rutan.Att man på min bil inte kan vika upp torkarbladen från bottenläget utan man måste slå på torkarna och sen stänga av bilen när de är uppe för att sen kunna lyfta upp dem, kommer ihåg det ungefär noll gånger innan jag redan hunnit stänga av bilen
Har också en sån. Hon mejlar inför varje terminsstart och får avslag varje gång (hon har varit hos oss tidigare). Förstår inte hur många gånger en människa orkar försöka.En person som ringer mig gång på gång och söker jobb. Hen ringer och frågar om det finns några lediga tjänster, och jag svarar varje gång att lediga tjänster annonseras på kommunens hemsida och platsbanken - men timvikarier behöver vi ju alltid.
Sen är det tyst ett par veckor, och så ringer hen igen och frågar om vi har några lediga tjänster.
Den här har inte varit hos oss iallafall (men såna har man ju också haft, såna som man haft men inte kan ha igen) men jag förstår inte varför hon inte bara accepterar vad man säger? Jag är helt fine med att man ringer och hör sig för, men när man fått information om hur rekryteringsförfarandet går till så får man väl hålla sig till den ramen? Nej, jag har ingen hemlig tjänst denna gången heller...Har också en sån. Hon mejlar inför varje terminsstart och får avslag varje gång (hon har varit hos oss tidigare). Förstår inte hur många gånger en människa orkar försöka.
Detta ska provas idagPå min bil kan man slå av bilen och sen trycka på spaken. Då stannar torkarna uppe på rutan.
Tog mig ett par år att komma på
På min bil kan man slå av bilen och sen trycka på spaken. Då stannar torkarna uppe på rutan.
Tog mig ett par år att komma på
Verkstaden har felsökt i sex timmar men nej det kommer ingen spolarvätska
Det är inte pumpen så mycket är tydligen klart
Jag behöver köpa en annan bil tror jag
Någon med minimalt med elfunktioner helst