Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på den ihållande trenden att staka hela längdskidslopp! Så himla tråkigt att kolla på och så otroligt ensidig träning, står inte ut med att titta på det.
 
1: Reels/korta videos på facebook.
Jag brukar kolla en del men fattar sällan vad de handlar om eftersom att de är för korta och på språk jag inte förstår. Plus att infotexten är dold bakom en annan infotext. Dumt.

2: Fyndade ansiktsvård på apotea för ett tag sen. Idag har de 3 för 2 på det märket!! Det blir väl att hamstra lite mer men jag vet inte riktigt vilka produkter jag behöver hamstra mer och vilka mindre.
 
Jag stör mig på att det gör mig nervös att jag är rätt nöjd med saker just nu. Hela omgivningen verkar ha drabbats av någon form av kollektiv depression pga krigsångest, medelålderskris, nära dödenuppleveser, ekonomisk kollaps osv så det känns udda att jag är rätt nöjd när det inte verkar gå speciellt mycket bättre för mig rent objektivt :grin:
 
Detta konstanta lätta illamående är faktiskt väldigt störande
Haft det i över en månad ätit dubbel dos omeprazol men det ger sig inte
Det är tröttsamt och energikrävande
Finns det någon annan medicin?
Ganska övertygad om att det är stressen på jobbet som är orsaken och de närmsta veckorna kommer bli tre gånger hell week typ
 
På att antingen har Google blivit hopplöst eller så har jag blivit hopplös på att googla.

Söker efter en viss produkt som jag vill hitta i julklapp till en familjemedlem. Alla träffar är från diverse låtsassidor eller annat oseriöst som man absolut inte vill handla från. Amazon, Cdon, Fruugo, Shein och annat bedrövligt. Utgår från att de betalar för att vara de enda som syns på google.

Och ännu mer stör jag mig på att folk antagligen handlar från såna här sidor....
 
Jag stör mig på min migrän, varenda eviga dag. De få stunder på dagen det inte är migrän har jag ändå hyfsat jobbig huvudvärk. Och att ha det här dag ut och dag in i nu över 15 års tid gör mig stundtals galen. Har provat botox, aijovy, triptaner, blodtryckssänkande, betablockerare och allt annat i FASS typ. Om ngt bara kunde ta bort det värsta. Eller jag önskar mig EN huvudvärksfri dag :arghh: men det verkar vara på tok för mycket begärt.
 
Ja den nya tdl har ju slipat ner den efter att han lagade den igen men när jag sen fick bita på sån där grej som färgar där det tar emot så kunde han inte se att den var för hög längre.
Är mest på sidan jag har "ont".
Vet inte hur ont du har, men de gånger jag lagat hål har jag känt av det rätt länge, kanske ett halvår eller så, trots att det "inte borde". Men då har smärtan för mig främst varit när jag utsatt den lagade tanden genom att tugga eller utsatt den för värme eller kyla.
 
Att det blev försent så jag inte hann göra min mandelmusseldeg. Jag brukar köra den med elvispen om någon undrar varför det är försent. Satte in smöret igen i kylskåpet och gör ett försök imorgon. Har iaf hackat mandeln så det är bara att sno ihop den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 604
Senast: Enya
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 582
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp