Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj! Jag som har mycket tandvårdsrädsla skulle inte vilja ha den på. Allt man ser på den skulle ju bli betingat med skräck typ. Haha. 😅
Kanske rulla en riktigt bra skräckrulle!

The Dentist is a 1996 American slasher film directed by Brian Yuzna and written by Dennis Paoli, Stuart Gordon, and Charles Finch. It stars Corbin Bernsen, Linda Hoffman, Earl Boen and Ken Foree. It follows a successful but mentally unstable dentist in Los Angeles who begins committing murder.
 
Kanske rulla en riktigt bra skräckrulle!

The Dentist is a 1996 American slasher film directed by Brian Yuzna and written by Dennis Paoli, Stuart Gordon, and Charles Finch. It stars Corbin Bernsen, Linda Hoffman, Earl Boen and Ken Foree. It follows a successful but mentally unstable dentist in Los Angeles who begins committing murder.
Har sett den, skulle inte lägga den i kategorin "en riktigt bra skräckrulle" :D:rofl:
Min tandläkare har en Jan van Haasteren-plansch i taket 😅
Något liknande skulle jag önska att min tandläkare hade också :up:
 
Kanske rulla en riktigt bra skräckrulle!

The Dentist is a 1996 American slasher film directed by Brian Yuzna and written by Dennis Paoli, Stuart Gordon, and Charles Finch. It stars Corbin Bernsen, Linda Hoffman, Earl Boen and Ken Foree. It follows a successful but mentally unstable dentist in Los Angeles who begins committing murder.
Oh där triggades nåt minne. Tror jag sett filmen.
 
Vet inte hur ont du har, men de gånger jag lagat hål har jag känt av det rätt länge, kanske ett halvår eller så, trots att det "inte borde". Men då har smärtan för mig främst varit när jag utsatt den lagade tanden genom att tugga eller utsatt den för värme eller kyla.
Jag har lite ont då och då. Ibland längre och ibland kortare. Just nu gör det inte ont.
Jo vet att det kan kännas efter en lagning. :)
 
Har utvecklat ett Ilands problem!
När man går i matbutiker så tycker jag alla dragvagnar låter förskräckligt högt och med ett irriterande skrap ljud.
Tack, det var mitt Ilands problem.
Håller med vagnar och truckar skramlar nåt fruktansvärt jag jobbar i butik så jag får lyssna på det hela passet
Det är skramligt i en matbutik faktiskt väldigt skramligt vilket gör i alla fall mig trött
 
Såna här knappar när man ska göra inställningar. Vilken sida är ”på” och vilken ”av”??? :confused:

IMG_6669.jpeg
 
Att båda mina chefers hjärnor verkar ha gått på tidigt jullov vilket innebär att de rör ihop det, gör misstag och skapar en massa problem som jag sedan får gå efter och lösa. Min hjärna skriker också efter tidigt jullov, men jag har en lång radda arbetsuppgifter som måste bli klara först och eftersom i princip hela dagen har gått åt att lösa andras problem så har jag inte kommit någon vart med mina egna :arghh: Stubinen är kort och motivationen är låg, om vi säger så. 7 arbetsdagar kvar, måtte de gå fort!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 510
Senast: Enya
·
Svar
2 001
· Visningar
98 106
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 578
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp