Jag fick lite panik första gången sen tvingade jag mig att testa igen. Sen dess har den legat orörd i lådan. Ja, jag är känslig!Vaaaaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick lite panik första gången sen tvingade jag mig att testa igen. Sen dess har den legat orörd i lådan. Ja, jag är känslig!Vaaaaa!
Blir nästan lite förvånad! Har absolut aldrig varit med om tv i väntrum, och i synnerhet inte hos tandläkare, annat än i dagrum när jag fått dropp på sjukhus. Kanske ev. när jag väntat på röntgen någon gång... själv hade jag dock inte tyckt att det stört, hellre det som bakgrundgrundsljud än tystnad som ev. kan inbjuda till samtal.
Samtidigt så vet jag ju också dessvärre hur det är att vara intryckskänslig, och har man svårare för just ljudet av en tv förstår jag att det måste kännas övermäktigt!
Nu kommer jag nästan känna mig lite besviken om det inte dykt upp en tv i väntrummet på neurologimottagningen på "mitt" vanliga sjukhus när jag ska dit på torsdag, kanske rentav borde klaga annars om det nu är så vanligt förekommande. Är ju ändå ett år sådan jag var där sist, och som alla vet har inte alls majoriteten av alla sjukhus behövt spara massor senaste året.....På karolinska är det vanligt. Både på provtagningen och i väntrum inom olika enheter.
Kommer inte titta på den.
Jag stör mig på att det inte finns några tidningar att bläddra i längre i väntrummen!Nu kommer jag nästan känna mig lite besviken om det inte dykt upp en tv i väntrummet på neurologimottagningen på "mitt" vanliga sjukhus när jag ska dit på torsdag, kanske rentav borde klaga annars om det nu är så vanligt förekommande. Är ju ändå ett år sådan jag var där sist, och som alla vet har inte alls majoriteten av alla sjukhus behövt spara massor senaste året.....
Inte jag heller.Kan inte somna.
Nu blir jag nyfiken på vad detta är för kräm, hur känns den obehaglig?Men den känns så obehagligt.