Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, dels för att jag vill kunna ha i stallet utan att det följer med en halv höbal och halva boxen. Sen behöver vara glansigt tyg på insidan så det glider när man går. Tar det emot lite så känner jag det direkt och det blir krampiga myrsteg. Jag får helt enkelt fortsätta leta tills jag hittar den perfekta kappan/kjolen 😏
Har du kollat på travkläder? Jag har termobyxor från Finntack som är superbra! Det finns överdragsbyxor till också men det har jag inte haft behov av. De är tunnare av termiskt material så riktigt smidiga men varma.
 
Stör mig på att det alltid står en tv påslagen när man kommer till tandläkaren. Jag får nu stå i korridoren utanför för jag står inte ut. Det är samma visa när man kommer till psykakuten. Alltid den där jävla tvn.
 
Reklamen om urnor efter kremering!! Blir Galen!

Började klicka bort dem och då exploderade det. Fullständigt.
Jag kan ha två tre likadana annonser på samma sida.

Har säkert klickat bor ett trettiotal och de kommer i flockar. Gett feedback om olämpligt innehåll, sett ofta, inte intresserad men inget hjälper.

Hur i hela friden kan det komma mer och fler när man klickat bort en annons??
 
Vi delar kontorsplatser men det är sällan vi är så många inne så att vi behöver sitta två i varje rum. Idag är vi det dock, supertrevligt, men kollegan som har satt sig med mig äter och dricker och TUGGAR SÅ HIMLA HÖGT! Hur mycket kan det låta när man sväljer egentligen?!? Jag stör mig sällan på sånt men nu bara kryper det i mig.
 
Vi delar kontorsplatser men det är sällan vi är så många inne så att vi behöver sitta två i varje rum. Idag är vi det dock, supertrevligt, men kollegan som har satt sig med mig äter och dricker och TUGGAR SÅ HIMLA HÖGT! Hur mycket kan det låta när man sväljer egentligen?!? Jag stör mig sällan på sånt men nu bara kryper det i mig.
Jag klarar inte av människor som inte kan äta som folk. Är stenhårt uppfostrad så jag äter helst ensam eller med närmsta familjen. Mår fysiskt illa när folk smaskar, tuggar med öppen mun och låter i största allmänhet.
 
Stör mig på att det alltid står en tv påslagen när man kommer till tandläkaren. Jag får nu stå i korridoren utanför för jag står inte ut. Det är samma visa när man kommer till psykakuten. Alltid den där jävla tvn.
Blir nästan lite förvånad! Har absolut aldrig varit med om tv i väntrum, och i synnerhet inte hos tandläkare, annat än i dagrum när jag fått dropp på sjukhus. Kanske ev. när jag väntat på röntgen någon gång... själv hade jag dock inte tyckt att det stört, hellre det som bakgrundgrundsljud än tystnad som ev. kan inbjuda till samtal.

Samtidigt så vet jag ju också dessvärre hur det är att vara intryckskänslig, och har man svårare för just ljudet av en tv förstår jag att det måste kännas övermäktigt!
 
Stör mig på att det alltid står en tv påslagen när man kommer till tandläkaren. Jag får nu stå i korridoren utanför för jag står inte ut. Det är samma visa när man kommer till psykakuten. Alltid den där jävla tvn.

Jag har också reagerat på det, men ljudet har alltid varit avstängt. Det tycker jag man kan kräva av ett väntrum som är avsett att användas av mer än en person i taget (tyst och stilla, inte påtvingad konsumtion av media). Finns ju undertexter för de flesta program om någon till nöds vill titta för att fördriva väntetiden.
 
Blir nästan lite förvånad! Har absolut aldrig varit med om tv i väntrum, och i synnerhet inte hos tandläkare, annat än i dagrum när jag fått dropp på sjukhus. Kanske ev. när jag väntat på röntgen någon gång... själv hade jag dock inte tyckt att det stört, hellre det som bakgrundgrundsljud än tystnad som ev. kan inbjuda till samtal.

Samtidigt så vet jag ju också dessvärre hur det är att vara intryckskänslig, och har man svårare för just ljudet av en tv förstår jag att det måste kännas övermäktigt!

Jag har också reagerat på det, men ljudet har alltid varit avstängt. Det tycker jag man kan kräva av ett väntrum som är avsett att användas av mer än en person i taget (tyst och stilla, inte påtvingad konsumtion av media). Finns ju undertexter för de flesta program om någon till nöds vill titta för att fördriva väntetiden.
Är jag ensam i väntrummet brukar jag stänga av eller be personalen att stänga av om jag inte kan göra det själv. Idag satt det tyvärr andra människor i väntrummet så då vågade jag inte stänga av.
 
Är jag ensam i väntrummet brukar jag stänga av eller be personalen att stänga av om jag inte kan göra det själv. Idag satt det tyvärr andra människor i väntrummet så då vågade jag inte stänga av.
Nej, när jag suttit i dagrum med andra så har det inte riktigt känts som jag vågat stänga av heller, där sitter ju också vissa och kollar mer aktivt så då är det kanske inte så mycket att göra även om man avskyr programmet... haha.
 
Blir nästan lite förvånad! Har absolut aldrig varit med om tv i väntrum, och i synnerhet inte hos tandläkare, annat än i dagrum när jag fått dropp på sjukhus. Kanske ev. när jag väntat på röntgen någon gång... själv hade jag dock inte tyckt att det stört, hellre det som bakgrundgrundsljud än tystnad som ev. kan inbjuda till samtal.

Samtidigt så vet jag ju också dessvärre hur det är att vara intryckskänslig, och har man svårare för just ljudet av en tv förstår jag att det måste kännas övermäktigt!
Folktandvården där jag går har TV i väntrummet. Tycker att det är rätt trevligt... :)
 
Blir nästan lite förvånad! Har absolut aldrig varit med om tv i väntrum, och i synnerhet inte hos tandläkare, annat än i dagrum när jag fått dropp på sjukhus. Kanske ev. när jag väntat på röntgen någon gång... själv hade jag dock inte tyckt att det stört, hellre det som bakgrundgrundsljud än tystnad som ev. kan inbjuda till samtal.

Samtidigt så vet jag ju också dessvärre hur det är att vara intryckskänslig, och har man svårare för just ljudet av en tv förstår jag att det måste kännas övermäktigt!

Min tandläkare har tv i taket, dvs man har något att glo på när man ligger och plågas 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 604
Senast: Enya
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 582
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp