Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska byta lägenhet och får den nya tapetserad. Alltså jag skojar inte när jag säger att jag hade gjort det fan så mycket bättre själv. Det glipar ju överallt. Dom har målat under elementen och kladdat färg på termostaten så det gick knappt att ändra den. Nog för att min kompis sa att det är många som är missnöjda med det företaget men jag trodde inte det var så farligt. Tur att det inte är jag som betalar. Hyresvärden är nöjd bara det är billigt. Jag vänjer mig väl när jag har fått in alla mina grejer
 
" Du är välkommen att hämta men den blev kvar ute där den mådde bra när du köpte den, du får gräva bort snön själv"
Om det är en sådan typ av växt :D
Men lite så! Hade plockat upp den ur krukan och ställt den i en påse för upphämtning. Efter typ två månader planterade jag om den i en ny kruka då jag gett upp. Så nu måste jag eventuellt göra om hela proceduren? Så inte en chans i helvete att jag betalar tillbaka en spänn 😁
 
Visst hände det någon gång att jag missade något datum då jag jobbade i butik. Men att missa det i nästan 3 månader att något gått ut :eek:
Händer då och då där jag jobbar
Alldeles för ofta tycker jag
Men det är sjukt stressigt och många nyanställda samt praktikanter får inte tillräcklig information och upplärning
Imorgon är vi fyra man kort som det ser ut just nu det är lite störigt faktiskt :down:
 
Jag har helt slut på alimemazin och vågar inte ta lergigan i stället. Vården säger att jag ska ta lergigan vid behov, men jag vet inte vad vid behov betyder och jag får inget svar på det heller. Känner panik inför att ta en helt ny medicin inför kvällen.
 
Stör mig på att ungarna här i husen slänger omkring med snöskyfflarna och sopborstarna som fastighetsskötarna har satt/hängt ut på varje hus för dem och oss att använda nu när det är snö. Ungarna använder det som leksaker och slänger omkring med dem överallt, men hänger inte tillbaka en enda. Givetvis ser inte deras föräldrar till att plocka efter dem eller att säga åt dem själv att ställa rätt.

Jag tycker inte om barn så jag stör mig på ouppfostrade skitungar som överhuvudtaget inte har några gränser alls.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 081
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 410
Senast: Tuvstarr
·
Svar
2 001
· Visningar
98 138
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 616
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp