Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är riktigt värdelöst. Jag vill ju se matinén, islandshästarna, fyrspannet och en massa annat :arghh: Det är ju något speciellt att mysa ner sig i soffan och titta på SIHS 😭 Utan reklam var 5 sekund 😤😤 Känner inte att tv4 play är värt att ha för övrigt heller så inte jättesugen på att betala för ett program sas
Jag har precis sett fyrspannstävlingen, det var ju inga reklamavbrott mitt i utan bara i pauserna. Tölt var det igår, samma där. Matinén är väl i morgon?
Fast jag kollar på 12an.
 
Kollar på fälttävlansdelen av SIHS och stör mig ofantligt på musiken under Despontins ritt - extremt stressig musik som inte passade ekipaget det minsta. Och den blev bara snabbare och värre desto längre in på ritten man kom. Varför all denna techno-musik! Fälttävlan är redan spännande att titta på, men det är som att producenterna tror att det inte räcker som det är för att hålla folks intresse.
 
Exakt så är det, ffa i Göteborg används det då är ett "säckstation" dvs. Går inte köra igenom alltså.
Då blir ibland behöver parkera 2st tåg på samma spår och yttre tåget är då det längst ut/bort.
Har det inte med att göra om perrongen är så pass lång att det får plats två tåg längs med. Dvs man ska åka med det som står längst bort på perrongen, harxvarit så när jag åkt iaf.
Aha! Jag fattar nu, det har med perrongerna att göra!
Tåget utgick från Gbg och i Västerås och Stockholm så heter ju spåren X a och X b och då kan man ju komma in på spåret från båda hållen.
Tack för förklaringen :)
 
Använde mina supersnygga superstretchiga byxor halva dagen igår. Fick värk direkt men dum som jag var ville jag känna mig fin och behöll dem på några timmar.
Värken blev värre under kvällen, vaknat av den under natten, och sitter fortfarande i nu, samt huvudvärk pga för lite sömn. Blir att avboka allt idag och hoppas på att huvudvärken inte går över till migrän.

Blä rent ut sagt.
 
Ska ha lite advent-mingel hemma. Får detta sms av en bekant.

Är det bara jag som reagerar?

IMG_5137.jpeg


Personen vet att jag precis legat på sjukhus och återhämtar mig efter en kraftig inflammation i magsäcken. Mina prover svajar och visar att min kropp har det svårt just nu
 
Ska ha lite advent-mingel hemma. Får detta sms av en bekant.

Är det bara jag som reagerar?

Visa bifogad fil 133370

Personen vet att jag precis legat på sjukhus och återhämtar mig efter en kraftig inflammation i magsäcken. Mina prover svajar och visar att min kropp har det svårt just nu
Nej det är inte bara du som reagerar. Obetänksamt och oschysst att lägga den gränssättningen på dig.

Mysigt med hemmamingel!
 
Stör mig något grymt på nya Outlook-appen i datorn. Det ligger en massa reklam i inkorgen (som inte är mail, utan ren reklam), den är seg att öppna och bara allmänt skit. Kan inte byta tillbaka heller, knappen för byte har försvunnit..
 
Stör mig något grymt på nya Outlook-appen i datorn. Det ligger en massa reklam i inkorgen (som inte är mail, utan ren reklam), den är seg att öppna och bara allmänt skit. Kan inte byta tillbaka heller, knappen för byte har försvunnit..
Samma här. Hade ett mail jag skulle vidarebefordra till en grupp personer.
I den nya datorn hittade jag inte vidarebefordra-knappen. orkade inte leta mer, så jag startade en äldre dator och fixade det där istället.
STÖRIGT
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 090
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
23 472
Svar
2 001
· Visningar
98 145
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 617
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp