Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att showen jag ska på 14 december blev inställd pga nått stort företag avbokade sig 🙃:banghead:


Helv.. Men hon sa kunde boka om oss till 7dec. jo tjena jag såg bara 💸💸 :arghh: då inte bara resan till Helsingborg och hotell jag får köpa nytt även resa ner till mamma. Men sen nämmer hon andra datum b.la 15december, dvs. dagen efter, halleluja! Verkar kosta oss en extra dag på hotell (kan inte boka om natten), och boka tåg på en dag bara, bättre. Fick dryckesbiljett som kompensation iallafall men kändes ynkligt mot vad får göra, men äsch det få vara värt. 💸
 
Många störningar samtidigt:

1, Grannarna måste ha världens gnälligaste unge. Lägenheterna är ganska välisolerade så jag hör dem bara i trapphuset men då hör jag dem ALLTID! Va jobbigt det måste vara för dem.

2, På jobbet fick alla ett massutskick i mailformat. Från en okänd e-post utgivare med, i stort sett, bara en radda random bokstäver. Mailet innehåller en länk man uppmanas att klicka på för att delta i en "internetsäkerhetskurs".

INGEN klickade på länken. Av uppenbar anledning.

Chefen fick gå in och säga att jo, mailet var legitimt och vi uppmanades att följa länken. Där stod det tydligt att man inte ska följa länkar i suspekta mail...

3, det ska bli massor av frysgrader på söndag när jag ska tävla och jag är redan väldigt o-pepp!
Haha så är det i båda kommunerna...
I min kommun nr 2 så har jag gjort flera såna småkurser under hösten, och en av gångerna så var det just så att det kom ett mail med en länk att klicka på, klickar på länken och får "skäll" på skärmen för att jag klickat på en okänd länk - men även, hej och välkommen till del 3 i internetsäkerhetskursen.

Idiotiskt.
 
Haha så är det i båda kommunerna...
I min kommun nr 2 så har jag gjort flera såna småkurser under hösten, och en av gångerna så var det just så att det kom ett mail med en länk att klicka på, klickar på länken och får "skäll" på skärmen för att jag klickat på en okänd länk - men även, hej och välkommen till del 3 i internetsäkerhetskursen.

Idiotiskt.
Och de som inte klickar behöver inte delta i kursen? :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 114
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 552
Svar
2 001
· Visningar
98 158
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 659
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp