Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får hoppas på det om jag inte blir frisk för här finns ingenting nu. Har bläddrat till februari och det är noll, nada.
Nu verkar covid inte vilja ha mig så det är väl ingen jättefara för min del men jag har flera anhöriga i riskgrupp
Får nog göra så!Ring din VC och kolla med dem. Jag gjorde det förra året när det strulade med tider för mig pga jobbet.
Haha så är det i båda kommunerna...Många störningar samtidigt:
1, Grannarna måste ha världens gnälligaste unge. Lägenheterna är ganska välisolerade så jag hör dem bara i trapphuset men då hör jag dem ALLTID! Va jobbigt det måste vara för dem.
2, På jobbet fick alla ett massutskick i mailformat. Från en okänd e-post utgivare med, i stort sett, bara en radda random bokstäver. Mailet innehåller en länk man uppmanas att klicka på för att delta i en "internetsäkerhetskurs".
INGEN klickade på länken. Av uppenbar anledning.
Chefen fick gå in och säga att jo, mailet var legitimt och vi uppmanades att följa länken. Där stod det tydligt att man inte ska följa länkar i suspekta mail...
3, det ska bli massor av frysgrader på söndag när jag ska tävla och jag är redan väldigt o-pepp!
Hostar så mycket att jag inte kan sova
Och de som inte klickar behöver inte delta i kursen?Haha så är det i båda kommunerna...
I min kommun nr 2 så har jag gjort flera såna småkurser under hösten, och en av gångerna så var det just så att det kom ett mail med en länk att klicka på, klickar på länken och får "skäll" på skärmen för att jag klickat på en okänd länk - men även, hej och välkommen till del 3 i internetsäkerhetskursen.
Idiotiskt.
Det var den frågan jag ställde mig själv ocksåOch de som inte klickar behöver inte delta i kursen?
Han förväntas dricka Coca-Cola inte pepsi.Reklamen där tomten "ertappas" med att dricka cola.
Fattar inte. Än sen då? Vad förväntas amerikanska tomtar dricka??
Aha.Han förväntas dricka Coca-Cola inte pepsi.
Coca-Cola har haft reklam med tomten i urminnes tider.