samma här.Vädret idag då det har hoppat upp till kring 0 och något slags snöregnoväder
Tittar jag ut så flyger snöblandat regn från höger till vänster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
samma här.Vädret idag då det har hoppat upp till kring 0 och något slags snöregnoväder
Här också, hade hellre bara haft snö.samma här.
Tittar jag ut så flyger snöblandat regn från höger till vänster.
Här också, hade hellre bara haft snö.
Fortfarande inga besked. Och då mailade jag ändå igår och låg på, och förklarade (igen) att jag tjatar för att det finns ytterligare led som behöver besked från mig.Stör ihjäl mig på att jag väntar på ett besked som är väldigt viktigt för mig, men jag får inte besked. Jag behöver få ett enkelt ja eller nej - för att kunna ta beslut och ge andra besked, men eftersom jag inte får besked så kan jag inte ge nästa person besked - vilket känns pissigt gjort av mig (och stressande för mig, för jag behöver beskedet själv och gillar inte att sätta andra i skiten så som det blir nu).
Snart blir jag tvungen att ta ett beslut utan besked, och då eventuellt behöva backa på det och verka ännu dummare.
Skulle göra frånvaroanmälan på dottern då kom det upp att närvaro är redan tagit för tiden. Torsdag och fredag. En lärare påstår att hon har närvarat nu på fredag som kommer.
Tror kroppen vänjer sig vid kylan. Eller menar du att du alltid varit köldkänslig?Att jag är så köldkänslig att jag redan har underställ och 4 lager kläder när det är 2 grader ute hur ska jag överleva januari??
Jag är likadan, men tycker nog att kylan som är nu är värre än när det är -15. Det går att klä sig för, men den här fuktiga kylan som är när det är runt 0-5 grader spelar typ ingen roll hur många lager jag har, jag fryser ändå.Att jag är så köldkänslig att jag redan har underställ och 4 lager kläder när det är 2 grader ute hur ska jag överleva januari??
Jag har haft underställ sen oktober. Brukar ta på mej det när det är strax under 10 grader. Fast då börjar jag med bambu och sen när det närmar sig 6 grader så blir det vanligt underställ. Vinterjackan åker på när det är runt 5.Att jag är så köldkänslig att jag redan har underställ och 4 lager kläder när det är 2 grader ute hur ska jag överleva januari??
Precis och när det är som idag, att det blåser på det Då känns det som rena SibirienJag är likadan, men tycker nog att kylan som är nu är värre än när det är -15. Det går att klä sig för, men den här fuktiga kylan som är när det är runt 0-5 grader spelar typ ingen roll hur många lager jag har, jag fryser ändå.
Det tycker jag med. Med tanke på hennes skick idag vill nog inte läraren ha henne där. Fick lägga frånvaro runt omkring i två delar och klassföreståndare för tyska.Imponerande av dottern!
Hoppas det! Jag har alltid varit allergisk mot vintern, är som gladast utomhus när det är runt 28+. Då kan jag lätt vara ute i solen hela dagen. Jag har fel gener för Sverige…Tror kroppen vänjer sig vid kylan. Eller menar du att du alltid varit köldkänslig?
Jag brukar frysa hemma i 22 grader men när jag varit ut i ca 0-gradigt väder (använder sommarjacka fortfarande förresten) och sen kommer in så känns det varmt inne.