Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Irriterad är ett för svagt ord, arg beskriver betydligt bättre vad jag känner. Har plötsligt fått en leverans från Budbee som dom har lämnat utanför min dörr. Men jag har inte fått någon information att dom har mottagit denna leverans eller fått välja leveransdag etc. Det brukar man alltid få göra! Tror även det stod när jag beställde varorna och valde budbee. Jag är inte hemma så jag hade aldrig valt att få det levererat idag. Det enda jag tydligen har fått är notis i deras app! Det är verkligen inget jag märker. Tidigare har jag alltid fått ett sms med information att jag nu kan välja leveransdag. Denna gång ingenting :rage:. Så arg.

Edit- kollade min orderbekräftelsen och ja, där står det att jag ska få sms-avisering gällande leveransen. Det har jag inte fått 😤
 
Mina fötter, ögon och ena handen kliar nått infernaliskt. Tror dom är torra. Hand och fötter blir bättre när jag smörjer men ögonen vet jag inte vad jag ska göra med. Det är ögonfransraden som kliar och är till och med svullen. Undrar om det är kyla eller allergi?
 
Mina fötter, ögon och ena handen kliar nått infernaliskt. Tror dom är torra. Hand och fötter blir bättre när jag smörjer men ögonen vet jag inte vad jag ska göra med. Det är ögonfransraden som kliar och är till och med svullen. Undrar om det är kyla eller allergi?
Luften blir ju väldigt torr när det är kallt, så jag tippar på att det är det som är problemet.
 
Jag stör mig så sjukt mycket på klåda som jag har nu. Över HELA kroppen. Det syns inget men kliar gör det, inte kan jag komma på något jag inte tål som jag utsatts för heller. Och givetvis har jag inte allergitabletter heller. Är så väldigt trött på det, det tar upp så mycket av hjärnaktiviteten, att ha klåda, går inte att riktigt fokusera på annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 125
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 575
Svar
2 001
· Visningar
98 176
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 661
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp