Jobbångest. Men det brukar lägga sig när jag väl kommer dit. Men så störande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I min står det föregående, nuvarande och kommande startande och info om hästen i startlistan.
Första helgen för mig.Har det inte varit så länge? Typ från före covid?
Jo jag tror det.Har det inte varit så länge? Typ från före covid?
Inte för mig! I onsdags var första gången.Jo jag tror det.
Fy så vidrigt!Hittade musbajs i sängen när jag skulle packa ihop alla textilier i stugan inför vintern, mössen flyttar tydligen in fortare än jag flyttar ut
Kanske missförstått, men varför åker du bara inte tillbaka och byter?Jaha, snart uppe i tre timmar som jag försökt komma i kontakt med deras kundtjänst, undrar om jag lyckas innan de stänger kl 22.
För att det är stängt och jag har över 7,5 mil tor att köra, när det är DE som gjort fel! Vill du har mitt telnr så du kan swisha ersättning för resa och tid?!Kanske missförstått, men varför åker du bara inte tillbaka och byter?
Eh.... Nej tack?För att det är stängt och jag har över 7,5 mil tor att köra, när det är DE som gjort fel! Vill du har mitt telnr så du kan swisha ersättning för resa och tid?!
Nu har jag äntligen fått hjälp, de kommer ge mig milersättning om jag åker och byter den.
Vilka är det?Folk som prompt ska kramas
Jag vill inte
Äldre släktingVilka är det?