Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som när en i trakten fick brev om att han saknade rivningslov. Ett uthus hade blåst omkull i en stormAtt kommunen skickar brev om att jag har eldat avfall.
Det var ju inte som att jag satte fyr på bastun med flit.
Jag vill kolla ägare, nu måste jag gå omvägen via gästlistan...Equipes nya utseende.
Förslag: kasta dem!Att jag har en massa bitar av tumstockar...
Men ingen som sitter ihop och faktiskt blir 2 meter när man viker ut den.
När jag jobbar helg har jag ingen lunch utan istället måltidsuppehåll. Jag gillar konceptet förutom idag. Glömde nämligen att be någon att köpa lunch till mig. Nu är jag hungrig!
Kan du inte beställa Foodora till grinden? Det gjorde vi på SSAB och så fick ett par gå och hämta beställningen
??? I min app ser det ut som det har gjorts senaste halvåret.Equipes nya utseende.
I min står det föregående, nuvarande och kommande startande och info om hästen i startlistan. Jätterörigt.??? I min app ser det ut som det har gjorts senaste halvåret.
Jag har samma, gillar det inte alls. De hade ju kunnat lägga energi på appens stabilitet istället.I min står det föregående, nuvarande och kommande startande och info om hästen i startlistan. Jätterörigt.
Det skulle kunna vara mer irriterande att de visste exakt var du var hela tiden.Irriterar mig på företag som köper annonser på nätet . De lägger ut stora annonser med företagsnamn men inte minsta ledtråd om var företaget finns.
Kollar ibland och det kan vara företag som ligger två timmar bort, eller mer.
Bara för att jag börjat störa mig så ser jag fler och mer hela tiden
Fast poängen är ju att de verkar förutsätta att jag/vi vet exakt vad alla företag befinner sig.Det skulle kunna vara mer irriterande att de visste exakt var du var hela tiden.