Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver boka tid för hjulbyte. Tidigare har man kunnat göra det online men nu är den möjligheten borttagen. Så nu måste jag ringa och boka tid. Några handlare har kvar online möjligheten men inte min handlare där mina däck befinner sig.

Irriterar mig på företag som köper annonser på nätet . De lägger ut stora annonser med företagsnamn men inte minsta ledtråd om var företaget finns.
Kollar ibland och det kan vara företag som ligger två timmar bort, eller mer.

Bara för att jag börjat störa mig så ser jag fler och mer hela tiden :rage:

Irriterar mig på företag som köper annonser på nätet . De lägger ut stora annonser med företagsnamn men inte minsta ledtråd om var företaget finns.
Kollar ibland och det kan vara företag som ligger två timmar bort, eller mer.

Bara för att jag börjat störa mig så ser jag fler och mer hela tiden :rage:
Det skulle kunna vara mer irriterande att de visste exakt var du var hela tiden.

Det skulle kunna vara mer irriterande att de visste exakt var du var hela tiden.
Fast poängen är ju att de verkar förutsätta att jag/vi vet exakt vad alla företag befinner sig.
Eftersom vi - ännu - inte är så exakt övervakade så skulle det väl vara enkelt att skriva Rörmokare XX i Z-stad?

Försöker klicka bort plats så fort det dyket upp. På mobilen också.

Åkte till IKEA då jag upptäckte att de sålde kronljus för 99 kr istället för 179 kr. Helt slut i hela varuhuset. Ja, ja. Sånt som händer även om det var surt, så jag bestämde mig för att iaf köpa sängdynan jag tittat på tidigare. Lastar in den i bilen, åker hem, bär in den i sovrummet och precis när jag ska öppna den ser jag att de gett mig fel fasthet. :banghead:

Inte nog med det, jag försöker felanmäla det hela och då går det bara genom chatten. Efter att jag väntat i en evighet trots att det bara skulle ta mellan 1-5 minuter enligt uppgift så kommer ett autosvar att de inte kan ta min fråga just nu och stänger ner! :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
58 59 60
Svar
1 199
· Visningar
52 099
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 444
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 374
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka