För att det inte är lika roligt...för att det inte funkade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att det inte är lika roligt...för att det inte funkade
För att folk är idioter
För att folk är idioter
Ta fram yxan,gör spinkved av skiten o skicka en bild!Skänker bort ett soffbord i en skänkesgrupp på Facebook.
Den första som svarar tycker att jag ska köra hem bordet till henne för hon har ingen bil
@Yeah but , nöjd nu?Ta fram yxan,gör spinkved av skiten o skicka en bild!
Jag har funderat på det men bordet har en skiva i glas. En mycket tjock och tung skiva från 60-talet. Tror det skulle bli jobbigt att städa upp allt glasTa fram yxan,gör spinkved av skiten o skicka en bild!
Det skadar aldrig att ringa, sedan får polisen avgöra om det förekommer någon hotbild eller hur viktigt det är. Om något annat händer finns ditt samtal registrerat. Det behöver inte vara ett fysiskt överfall för att det ska röra sig om ett brott, och ibland räcker det med att de ser till att vara synliga i området eller pratar med mannen i fråga.
Okej, ska ringa imorgon!Man ringer 11414 och informera kan vara någon annan som blivit mer drabbad mm.
Ny ung 18 år medarbetare börjar
Ny ung medarbetare får jobba tio dagar i sträck
Ny ung medarbetare blir sjuk
Nähä
Alltså vi har tidigare haft en ung tjej bara 19 som gick in i väggen fullständigtMeh, vad frustrerad jag blir. Var lite rädd om de anställda, ffs, åtminstone när de är nya på jobbet (ja, och efter det också, men en behöver ju inte inleda med att köra slut på folk..).