Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
har du någon typ av campingkök du skulle kunna använda för att värma maten?
Sambon hade intressanta förslag, starta grillen eller värma min paj över värmeljus, efter att ha byggt en ställning att ställa den på. Som material föreslog han armeringsjärn. Mitt motförslag var att hoppa in i bilen, köra 5 minuter och köpa en hamburgare istället för att börja bygga något 😂

Men elen är tillbaka, så jag kunde starta micron 😁

Intelligensbefriade kollegor. Man går liksom inte och börjar peta och greja med saker någon annan gör, då man själv inte har något med just det momentet att göra. Man stänger inta av maskiner någon annan använder, man för inte iväg grejer, och man hämtar inte till många pallar med andra grejer, om man inte ens jobbar i den avdelningen och inte blivit ombedd att göra det. :rage: Bara ett par timmars extrajobb pga förstörd produktion.

Män (ja, jag generaliserar rejält här för det är faktiskt till 98% män) som tar sig friheten att slänga ur sig sexuella kommentarer till kvinnor. Nu senast en gubbe ute på gården (som jag inte sett tidigare, så troligen nyinflyttad). Han sa hej och jag sa hej tillbaka. Sen frågade han något om vädret och jag svarade medan jag fortsatte gå. Då kastar han ur sig "vet du, jag är väldigt bra på massage!"
Jag "jaha, kul för dig" (medan jag fortsatte gå)
Han "speciellt på unga tjejer som du!"
Jag "okej, men dem bör du hålla dig ifrån för vi vill inte ha gamla gubbar som du"
Precis innan jag gick in i porten ropade han något om att jag inte ska gå ifrån honom.

Nähä, testa att bete dig som folk då? Jag pratar gärna, men inte med gubbar som uppenbart bara vill ha mig för att tillfredställa deras sexuella impulser/behov/whatever.

Jag kan inte berätta vad jag stör mig på (sekretess)... men helvete vad jag sitter och stör mig just nu! :arghh:

Eidt: Plus att en väldigt stor del av folk är kompletta idioter :meh:
Jag har samma problem, inte på grund av sekretess, utan för att jag inte är 100% anonym på det här forumet.

"Mina" kompletta idioter är även rövhattar och översittare. Bland det sjukaste jag varit med om på många, många år.

Män (ja, jag generaliserar rejält här för det är faktiskt till 98% män) som tar sig friheten att slänga ur sig sexuella kommentarer till kvinnor. Nu senast en gubbe ute på gården (som jag inte sett tidigare, så troligen nyinflyttad). Han sa hej och jag sa hej tillbaka. Sen frågade han något om vädret och jag svarade medan jag fortsatte gå. Då kastar han ur sig "vet du, jag är väldigt bra på massage!"
Jag "jaha, kul för dig" (medan jag fortsatte gå)
Han "speciellt på unga tjejer som du!"
Jag "okej, men dem bör du hålla dig ifrån för vi vill inte ha gamla gubbar som du"
Precis innan jag gick in i porten ropade han något om att jag inte ska gå ifrån honom.

Nähä, testa att bete dig som folk då? Jag pratar gärna, men inte med gubbar som uppenbart bara vill ha mig för att tillfredställa deras sexuella impulser/behov/whatever.
Jag vill säga ring polisen och gör dem uppmärksamma på att den här människan finns i området och uppför sig på det viset. Gör han det öppet vette sjutton vad han håller på med annars. Var rädd om dig. <3

Kära eken. Måste du bete dig såhär??
20230922_123418.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker.
35 36 37
Svar
729
· Visningar
31 746
Senast: bumpo
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 745
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 835
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008