Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk på Instagram som utger sig för att vara hälsocoacher men:
1. Jämför kalorier i olika mat/snacks som om det är det enda relevanta att bry sig om.
2. Använder sig av före-och efterbilder.

Kan man inte porta dem? Få dem bannade för vikthets och falsk marknadsföring? Grrrrrrr….

Älgflugor! :yuck: :rage:

Jag plockade ett antal såna äckel på mig ute i skogen. Sen hade jag två stycken i bhn och nyss tog jag en jävel som sprang omkring i håret på mig. Och då har jag ändå duschat!
Min man hade ca 10 stycken på ryggen när vi var ute och gick. Av någon anledning gillar de honom bättre än mig. Men, visst, jag plockade också en ur håret när vi kom hem... :wtf:

Jag blir vansinnig! :arghh:

Jag frågade specifikt när jag lämnade in min gamla dator om även det som var på hårddisken skulle flyttas till den nya datorn och nu fattas det jättemycket som jag inte kan återskapa + att mina behörigheter är helt åt skogen! :rage:

Jag ska väl för :devil: ha samma behörigheter även när jag byter dator? Jag har ju varken bytt arbetsgivare eller avdelning'. :banghead:

Fattas bara att de hunnit skrota min gamla dator så jag inte kommer åt det jag hade sparat. 🤬😭

En återkommande och för alltid lika störande störning.

Hästannonser med "inget pris".

Det spelar ingen roll hur mycket man filtrerar sin sökning, mer än hälften av alla annonser är "inget pris".

Skriv vad du vill ha och sluta slösa tid!

Knappt börjar leta häst och jag är redan trött.

Jag blir vansinnig! :arghh:

Jag frågade specifikt när jag lämnade in min gamla dator om även det som var på hårddisken skulle flyttas till den nya datorn och nu fattas det jättemycket som jag inte kan återskapa + att mina behörigheter är helt åt skogen! :rage:

Jag ska väl för :devil: ha samma behörigheter även när jag byter dator? Jag har ju varken bytt arbetsgivare eller avdelning'. :banghead:

Fattas bara att de hunnit skrota min gamla dator så jag inte kommer åt det jag hade sparat. 🤬😭
Nu har jag pratat med supporten och de brukar inte skrota gamla datorer direkt utan jag kan hämta den och logga in på bägge så jag borde kunna rädda allt jag behöver. 🤗:up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker.
35 36 37
Svar
727
· Visningar
31 638
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 743
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 835
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008