Min jäkla skitnagel. Jag har en nagel som är helt hopplöst bedrövlig. Den är randig och går bara sönder hur jag än gör. Försöker jag fila ner ränderna så delar den sig på mitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller att det förvarats felaktigt? När det är väldigt fuktigt tycker jag att bröd möglar mycket fortare.När bröd har felaktigt bäst före datum. (Möglar 1-3 dagar före)
Ja precis. Men när det har förvarats så så borde de korta bäst före datumet.Eller att det förvarats felaktigt? När det är väldigt fuktigt tycker jag att bröd möglar mycket fortare.
Fast jag menade att det kanske har varit fuktigt hos dig. Eller i butiken.Ja precis. Men när det har förvarats så så borde de korta bäst före datumet.
kaffe utan något räknaz zom vattenFasta. Jag vill ju ha kaffe
I butiken är det det.Fast jag menade att det kanske har varit fuktigt hos dig. Eller i butiken.
Klaga.I butiken är det det.
Ja jag ska.Klaga.
Klaga.
Vi lägger allt bröd i frysen på en gång och tar upp för dagen.Ja precis. Men när det har förvarats så så borde de korta bäst före datumet.
Nej shit. Hur kommer det att gå?På väg till jobbet och har glömt min fitbit hemma. Nu kommer den ju inte räkna några steeeeeeg