Tycker någon kan starta årets jultråd nu
Ja detta är också en störning att ingen startat den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan jag få fylla år först (30 september) anser nog att dottern skall fylla år hon med (5 november).Tycker någon kan starta årets jultråd nu
Tycker att det låter som om du har kalk både på väggarna och munstycket. Om det går att skruva av munstycket så lägg det i ättika över natten så får du rent i alla hål.Min dusch!
Gjorde rent den för någon dag sedan. Noga! Skrubbade och hade mig. Men tror ni den ser ren ut? Nej!
Det är fortfarande som en hinna på sina platser. Dessutom är munstycket något fel på tror jag. Inget riktigt tryck i strålen.
Har nog aldrig varit med om en mer störande dusch än denna
Ända positiva är att det går fort för mig att duscha då det är en så oangenäm upplevelse
Det kan även finnas en sil som sitter där man skruvar fast munstycket. Om den blir full med gojs så blir vattentrycket i strålarna uruselt. Skölj och rengör. @karamelldrottningenOm det går att skruva av munstycket så lägg det i ättika över natten så får du rent i alla hål.
Jag lägger hela blandaren, slangen och munstycket i hett vatten + ättika regelbundet och det riktigt fräser i 10 minuter av allt kalk som löses upp. På väggarna och golvet brukar en svagare lösning funka.Tycker att det låter som om du har kalk både på väggarna och munstycket. Om det går att skruva av munstycket så lägg det i ättika över natten så får du rent i alla hål.
Bara lägga en femhundring extra på nästa skoning så kan det ingåFolk som ifrågasätter betalning av tappsko med motiveringen att ”det borde ingå”
Både våld och ekonomi är ofta sätt att kontrollera människor. På så sätt finns likheter.Jag tänker att ett sånt personlighetsdrag som att vara snål borde visat sig tidigare, jag skulle däremot inte jämföra det med våld i nära relation.
Min ena kusin har varit snål ända sedan han var liten och inte ändrat sig som vuxen. Min syster har däremot blivit både fysiskt och psykiskt misshandlad av sin fd sambo och i mina ögon är det en jävla skillnad!
Folk som ifrågasätter betalning av tappsko med motiveringen att ”det borde ingå”
Bara lägga en femhundring extra på nästa skoning så kan det ingå
Men nej! Suck jag orkar inte ensSjälvklart, lägg på beloppet direkt på skoningen med en extra reseersättning så slipper du också ta betalt igen.
Edit: tvåa på bollen.
Försöker inte få fler presenter också? Som de som bjuder in till bröllop (trots noll relation längre) bara för att öka antalet presenter.fick precis en inbjudan till födelsedagskalas från en person jag inte pratat med på två år. Personen ifråga kontaktade mig för någon vecka sen, med det tydliga syftet att bjuda in till kalas. Det är bara skit märkligt för vi är inte vänner och ärlig talat kändes som vi blev inbjudna för att "kolla hur mycket folk jag känner". Är kalas på en restaurang vart alla skall betala själva och sen "bar hopping" på stan efteråt. Inte en chans i helvete heller att jag kommer gå på skiten., men förstår inte att man ens har mage at bjuda in till sån skit när man inte har hört av sig på så länge och senaste gången jag såg personen, så blev jag förolämpad av denna och kallat tråkig och pryd
When hell freezes over.
This is why I fucking hate people
säkert. Det va i alla fall inte en inbjudan med hjärtat, men definitivt något ego syfte, särskilt eftersom min sambos mamma håller på att gå bort i cancer, vilket jag skrev när denna frågade, vilket denna inte heller verkade bry sig ett piss om. Så japp.-Försöker inte få fler presenter också? Som de som bjuder in till bröllop (trots noll relation längre) bara för att öka antalet presenter.