R
Raderad medlem 68338
Finns det mer specifierade sorters fetma?
Vem vet! Kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det mer specifierade sorters fetma?
Som mitt jobb Vi har licenser till halv företaget typ och det är ett program jag och mina närmsta kollegor jobbar i 99% av sin arbetstid iJournalsystemet som har begränsat antal licenser - just nu är maximalt antal användare inne, vilket gör att jag inte kan komma in i systemet och göra det jag behöver göra
Nu har det ställts ut sopsäckar och det luktar ännu värre Vad är det för biologiskt material i säckarna som luktar lik?! Har tittat för mycket på true crime och är övertygad om att "brottsplatsmaterial" ligger i säckarna Bristen på rök gör mig fortfarande konfunderadBristen på cigarett- och cannabisrök i min lägenhet gör mig lite orolig men är hyfsat säker på att jag såg en lampa tändas och släckas där igår Det kanske alltid luktar lik hos mig men att det är röken som maskerar det, grannen kanske gör mig en tjänst
Har du sett grannenNu har det ställts ut sopsäckar och det luktar ännu värre Vad är det för biologiskt material i säckarna som luktar lik?! Har tittat för mycket på true crime och är övertygad om att "brottsplatsmaterial" ligger i säckarna Bristen på rök gör mig fortfarande konfunderad
Jag var tvungen att googla. Det finns tydligen också läkemedelsutlöst fetma, annan specificerad fetma, och fetma orsakad av kaloriöverskott.Vem vet! Kanske?
Jag var tvungen att googla. Det finns tydligen också läkemedelsutlöst fetma, annan specificerad fetma, och fetma orsakad av kaloriöverskott.
Så nu vet vi det
Jag har ingen aning om hur min fetma är klassificierad.
Hört ljud som jag brukar höra och säckar står där de inte stod några igår (lär inte se personen även om allt är som vanligt)Har du sett grannen
Just den koden (E669) är dockJag var tvungen att googla. Det finns tydligen också läkemedelsutlöst fetma, annan specificerad fetma, och fetma orsakad av kaloriöverskott.
Så nu vet vi det
Jag har ingen aning om hur min fetma är klassificierad.
Bristen på rök kan ju bero på att personen slutat rökaHört ljud som jag brukar höra och säckar står där de inte stod några igår (lär inte se personen även om allt är som vanligt)
Om det är t ex plastförpackningar som innehållit rått kött så luktar det as om man inte sköljer ur dem innan köttsaften som är kvar börjar ruttna.Nu har det ställts ut sopsäckar och det luktar ännu värre Vad är det för biologiskt material i säckarna som luktar lik?! Har tittat för mycket på true crime och är övertygad om att "brottsplatsmaterial" ligger i säckarna Bristen på rök gör mig fortfarande konfunderad
Fick du inte morfin? Det fick jag när jag bröt handleden. Åt dock bara en per kväll i 1,5 vecka men det hjälpte mig att sova.Stör mig på min arm som värker och gör så jag sover dåligt.
Är helt slut på jobbet.
Tog nån timme komp på fredag så jag kommer hem tidigare. Stort sett den enda dagen jag kan gör det på.
Fazt du bröt ju din ordentligt, jag fick vizzerligen oxy hejåhå, men tog 3 förzta nätterna ,zen fick jag en bakzmälla zom hette duga.Fick du inte morfin? Det fick jag när jag bröt handleden. Åt dock bara en per kväll i 1,5 vecka men det hjälpte mig att sova.