Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick höra idag. -förstår inte varför man väljer att flytta ihop med någon som har barn sedan tidigare.
Nähe är man förbrukad om man redan har barn då eller?
@Monimaker Såg också det där och fick klicka bort snabbt för att undvika hamna i en diskussion som tog fokus från den TS, folk är fanimej otroliga... Vill någon prata med självmordslinjen kan man räkna ut att det är illa ställt och psykakuten faktiskt kan vara dit personen bör ringa istället
Sjukskrev mig idag.Med den personliga bakgrunden i kombination med det som vi vet om långcovid; det drabbar en av åtta till tio som får covid, utlöses ofta av överansträngning under eller efter sjukdomstiden och finns ingen känd bot även om det verkar läka ut för en andel av de insjuknade; så skulle jag lätt säga ”sjukskriv dig och vila. Lyssna på kroppens signaler.”
Fick höra idag. -förstår inte varför man väljer att flytta ihop med någon som har barn sedan tidigare.
Nähe är man förbrukad om man redan har barn då eller?
Känner likdoft i mitt sovrum. Inte fruktansvärt just nu men ändå helt klart just det. Svårt att lokalisera, känner tydligast över ena halvan av golvet och ev. tröskeln till balkongen. Eller kommer det utifrån och kommit in när jag haft balkongdörren öppen?
Har en innekatt och balkongnät med små maskor, så det är svårt för smådjur att ta sig in via balkongen. Har letat under alla mattor, under och bakom alla möbler men hittar inget. T.o.m lyft på alla kläder i garderobernaHar inte du katt? Säker på att den inte kommit med en liten present?
Hur länge sedan är det du såg grannen sist?Har en innekatt och balkongnät med små maskor, så det är svårt för smådjur att ta sig in via balkongen. Har letat under alla mattor, under och bakom alla möbler men hittar inget. T.o.m lyft på alla kläder i garderoberna
Fick sova i vardagsrummet i natt för det blev brutalt Ska lukta på väg ut och känna om det kanske ligger något på innergården. Annars får jag nog be hyresvärden att undersöka och kanske knacka på hos grannen.
Bristen på cigarett- och cannabisrök i min lägenhet gör mig lite orolig men är hyfsat säker på att jag såg en lampa tändas och släckas där igår Det kanske alltid luktar lik hos mig men att det är röken som maskerar det, grannen kanske gör mig en tjänstHur länge sedan är det du såg grannen sist?
Lampan kan ju gå på timer.Bristen på cigarett- och cannabisrök i min lägenhet gör mig lite orolig men är hyfsat säker på att jag såg en lampa tändas och släckas där igår Det kanske alltid luktar lik hos mig men att det är röken som maskerar det, grannen kanske gör mig en tjänst
Lukta utanför brevinkastet?Bristen på cigarett- och cannabisrök i min lägenhet gör mig lite orolig men är hyfsat säker på att jag såg en lampa tändas och släckas där igår Det kanske alltid luktar lik hos mig men att det är röken som maskerar det, grannen kanske gör mig en tjänst
Finns det mer specifierade sorters fetma?Men bra jobbat…
Minns när jag tyckte att jag var mullig när vågen gick över 50kg
Ngt värre är väl att blodtrycket är skyhögt. Men denna satte sig ändå bland alla diagnoser
Visa bifogad fil 127920