Japp, från min mormor ^^Är det något slags skrock ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, från min mormor ^^Är det något slags skrock ??
Sent påkommen fest eller gott om matlådor?Stör mig på att jag inte kontrollerade min foodora-beställning. Köpte fyra rätter istället för en. Kaos
Sent påkommen fest eller gott om matlådor?
Göt det eftersom det är jobbardag sedan. Vill ha korta naglar på jobbet.Har ALDRIG funderat på vilken dag jag klipper naglar (eller något annat) på...
Det är mänskligt! Det gör jävligt ont!Stör mig på att jag har så svårt att släppa när jag blivit sårad. Önskar att jag bara kunde resa mig upp och vara glad över att människor visar sitt rätta jag och tänka good riddance. Istället för att gräva ner mig och fundera på vad det är för fel på mig eftersom folk gör som de gör.
Önskar att jag kunde bli förbannad och berätta hur j*vla sårad jag blir - men istället backar jag bara och bygger ett nytt varv på murarna.
Tack!Det är mänskligt! Det gör jävligt ont!
Kram om du vill!
Vi gjorde rummet helmörkt, funkade hyggligt. Men det var mycket i GoT som behövde ett svart rum för att se något på TVnDet värsta i det slaget är nog Game of Thrones säsong 8, särskilt avsnitten som utspelade sig kring Winterfell. Satte upp ljusstyrkan på max och ändå såg jag inte mycket. Man tycker att när Winter Has Come borde det finnas lite snö att lysa upp allt.
Sol och varmt ute så jag sitter inne och tittar på film. Stör mig på att den är så mörk att jag missar hälften som händer.
Mörkt som man inte ser, och så dåligt ljud med mumlande skådespelare.Tycker att många nyproducerade serier och filmer har samma problem, är det något modernt? Jättestörigt hur som helst!
Japp. Du är dömd till ett liv i ensamhet med dina/ditt barn. Eventuellt kanske du på nåder får flytta ihop med nån när barnet är vuxet och har flyttat hemifrånFick höra idag. -förstår inte varför man väljer att flytta ihop med någon som har barn sedan tidigare.
Nähe är man förbrukad om man redan har barn då eller?
Med den personliga bakgrunden i kombination med det som vi vet om långcovid; det drabbar en av åtta till tio som får covid, utlöses ofta av överansträngning under eller efter sjukdomstiden och finns ingen känd bot även om det verkar läka ut för en andel av de insjuknade; så skulle jag lätt säga ”sjukskriv dig och vila. Lyssna på kroppens signaler.”Vabbade några dagar förra veckan. I går kände jag mig slut och hängig, likaså idag med värk och en massa förkylningssymptom så valde att jobba hemifrån.
Fick höra att en kollega var hemma med covid så jag testade också och visade positivt.
Så nu blir jag hemma några dagar. Velar mellan att sjukskriva mig eller om jag ska kämpa på, jag var ju hemma med sjuka barn förra veckan så då går det enligt min jobbiga arbetsmoral inte att vara hemma IGEN .
Sen att det var den arbetsmoralen som drev mig in i väggen lyssnar jag inte riktigt på. Man måste ju vara DUKTIG och BITA ihop !
Blir så trött på mig själv
Ungefär... jaja tur då att det inte var mig det handlade om. Min dotter är 13 så inte lång tid kvar om sambon och jag skulle bryta upp...Japp. Du är dömd till ett liv i ensamhet med dina/ditt barn. Eventuellt kanske du på nåder får flytta ihop med nån när barnet är vuxet och har flyttat hemifrån
Tack för input och rådMed den personliga bakgrunden i kombination med det som vi vet om långcovid; det drabbar en av åtta till tio som får covid, utlöses ofta av överansträngning under eller efter sjukdomstiden och finns ingen känd bot även om det verkar läka ut för en andel av de insjuknade; så skulle jag lätt säga ”sjukskriv dig och vila. Lyssna på kroppens signaler.”