Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låt mig veta om det är något jag kan hjälpa dig med, jag ska visserligen jobba men passerar dig på E4:an till och från jobbet. Inte värre än jag kan göra en liten avstickare till Lövet.
Tack för omtanken :heart
Men nu är jag hemma igen. Balansen mellan risk och hur bra det kommer att hjälpa gjorde att det blir inget skära i mig, alldeles för stora risker tyckte kirurgen. Skönt att slippa, men problemen kvarstår ju.

Jag har brutit ut spåret om bilfärger hit:
https://www.bukefalos.se/threads/bi...toeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-29.1520880/

Och funderar på om vi skulle begränsa evighetstrådarna, så vi moderatorer inte behöver störa oss på att bryta ut ämnen som förtjänar egna trådar.

Tänk gärna efter och starta en ny tråd om sådant som lätt försvinner i evighetstrådarna.
Varför inte bara lita på oss?
De ständiga utbrytningarna tenderar att dö ändå. Det är ytterst sällan ämnena blir speciellt intressanta.

Kort sagt. Dum idé. Låt det vara.

Jag stör mig på att jag inte kan kontrollera mitt ätande. Jag vet att jag tröstar mig med mat, firar med mat osv. O ja, jag är överviktig men har hamnat nu i nåt skit igen där jag inte kan säga stopp.
Jag måste lära mig det! Typ mat-beroende?
Tränade ganska mycket innan men skadade mig så tror det är något med det med, tröstäter för det.
Måste hitta strategier!
Jag är precis likadan. Det suger verkligen.

Sol och varmt ute så jag sitter inne och tittar på film. Stör mig på att den är så mörk att jag missar hälften som händer.

Det värsta i det slaget är nog Game of Thrones säsong 8, särskilt avsnitten som utspelade sig kring Winterfell. Satte upp ljusstyrkan på max och ändå såg jag inte mycket. Man tycker att när Winter Has Come borde det finnas lite snö att lysa upp allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker.
33 34 35
Svar
691
· Visningar
30 059
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 697
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 835
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008