Nä, verkligen inte!Jo men då var du inte inomhus iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, verkligen inte!Jo men då var du inte inomhus iaf.
Det gör jag ibland förlåtPå förekommen anledning: Folk som snyter sig rakt ut i luften
Ja men du och @parellikusken är förlåtna! Hemma hos sig och ute i ingenmansland är det väl okej. Men kanske inte här på innergården där barnen leker, i min absoluta närhet Samt definitivt inte på en verkstadDet gör jag ibland förlåt
Hemma på gödselstacken där ingen ser i och för sig
Det brukar dottern säga hemma när pappan tar kattlådan och skriker ut mycket KISSEN OCH BAJSEN bara för att retas med henne..Alltså....jag sitter och ÄTER just nu....
Som @cambodia skriver lite skillnad.Det gör jag ibland förlåt
Hemma på gödselstacken där ingen ser i och för sig
Puh tack det var då för välJa men du och @parellikusken är förlåtna! Hemma hos sig och ute i ingenmansland är det väl okej. Men kanske inte här på innergården där barnen leker, i min absoluta närhet Samt definitivt inte på en verkstad
En kollega. Hon är hur trevlig som helst och vi har liknande intressen, om trädgård, hästar och barn i ungefär samna ålder.
Men hon kan absolut inte lyssna. Vi pratar om något, och om jag säger att nej det är inte si utan så, så går det inte in över huvudtaget. Hon har t.ex bestämt att jag har hyllor i mitt växthus. Det har jag inte. Och nästan varje gång vi pratar om något gällande odling eller växthus så kommer hon in på hur jag ska använda mina hyllor på bästa sätt för att odla ditt och datt.
Nu har hon bestämt sig för att min dotter har fått körkort, och trots att jag påpekat nu ett antal gånger att hon ännu inte har fått det, hon har inte åldern inne, så pratar hon på om hur bekvämt det nu är för mig att inte behöva skjutsa.
Häromdagen var det tal om två mediciner vi båda har använt, och hon hade blandat ihop vilken medicin som har vilken effekt. Jag googlade och visade henne. Nej, hon pladdrar på om fel medicin trots att hon kan läsa på skärmen att det är tvärtom.
Jag borde antagligen bli bättre på att stänga öronen och säga jaha, men hur roliga är sådana konversationer.
Sådana människor får jag ibland en hejdlös lust att säga nåt heltokigt till för att se vad de får det tillEn kollega. Hon är hur trevlig som helst och vi har liknande intressen, om trädgård, hästar och barn i ungefär samna ålder.
Men hon kan absolut inte lyssna. Vi pratar om något, och om jag säger att nej det är inte si utan så, så går det inte in över huvudtaget. Hon har t.ex bestämt att jag har hyllor i mitt växthus. Det har jag inte. Och nästan varje gång vi pratar om något gällande odling eller växthus så kommer hon in på hur jag ska använda mina hyllor på bästa sätt för att odla ditt och datt.
Nu har hon bestämt sig för att min dotter har fått körkort, och trots att jag påpekat nu ett antal gånger att hon ännu inte har fått det, hon har inte åldern inne, så pratar hon på om hur bekvämt det nu är för mig att inte behöva skjutsa.
Häromdagen var det tal om två mediciner vi båda har använt, och hon hade blandat ihop vilken medicin som har vilken effekt. Jag googlade och visade henne. Nej, hon pladdrar på om fel medicin trots att hon kan läsa på skärmen att det är tvärtom.
Jag borde antagligen bli bättre på att stänga öronen och säga jaha, men hur roliga är sådana konversationer.
Det är det jag blir. Jag hade blivit gråhårig, om jag inte redan haft en massa grå hår sedan tidigare.Men gud, jag hade blivit galen
Så gör man bara utomhus i skogen typ om man inte har något papper. Helst inte inom synhåll från andra människor.Endel idioter fräser näsan typ utan att ha papper att fräsa i. En sådan idiot gjorde det på jobbet. Inne på verkstan ja du läste rätt inne på verkstaden och tyckte en annan var dumm i huvudet som sa till vad var problemet liksom.
Kan relatera, det är jobbigtStör mig på att jag har ett sånt problematiskt förhållande till mat just nu. Extra jobbigt när man inte är på hemmaplan och kan äta det man brukar..
Den vill att du ska lära dig en nytt språkDisney+ startar min serie med japanska? undertexter.
Det är inställt på svenska, får gå in manuellt varje gång och först byta till valfritt annat språk och sen svenska, då funkar det
Den vill att du ska lära dig en nytt språk
Jag lärde mig att läsa som femåring genom tvn
Jag har testat med samma resultat, minus häst, så jag gör inga nya försök.Snyta sig utan papper är en konst. Jag har provat det när jag typ ridit i skogen. De som kan fräser bara till och det är inte snor någonstans. När jag har provat har jag snor i ansiktet, i handen, på kläderna, på sadeln SAMT på halva hästen.
Jag tycker folk i tråden ska vara mer imponerade än äcklade
Tickar påInte helt lyckat missat ”t” i böjningen av ordet väcka
”
– Det är stabilt, men kritiskt. Herr Berghagen tickar på åt rätt håll, men vi har ingen aning om hur det går när han väl är väck, säger döttrarna till tidningen.
”
Från SVT.se