Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sol och värme härAtt det regnar igen!!!!!
Sol i SkåneAtt det regnar igen!!!!!
Det är det här med o varmt om attan, men zå kom det en zkur o jag var för znabb med att zkriva, tror nog det kommer en till znart.Sol i Skåne
Znälla Dobbiz, fixa aldrig ditt tangentbord! Det är zå mycket mer underhållande zåhärDet är det här med o varmt om attan, men zå kom det en zkur o jag var för znabb med att zkriva, tror nog det kommer en till znart.
Och med tanke på vädret dom flaggat för hoz er i morgon zå är jag glad för att vara hemma
Förut fanns en användare som hette Tant Ester, h*n hade inte heller nåt s så det var z:an i alla inlägg.Znälla Dobbiz, fixa aldrig ditt tangentbord! Det är zå mycket mer underhållande zåhär
Låt bli det kanske.Att jag får jobba arslet av mig efter semestern som vanligt
Låt bli det kanske.
Se till att få utskrivet kortisontabletter, att ha i beredskap för såna tillfällen.Stör mig på getingsticket jag fick i förrgår.
Jag är allergisk, så jag har laddat på med allergimedicin och kortisonsalva - men just nu så är hela underarmen och handen svullen till nästan dubbel storlek och den KLIAR
Har du Windows Defender? Jag tror att det skyddar rätt bra.Mäh!
Fick nyss upp ett meddelande på skärmen att mitt virusprogram inte lägre skyddar datorer med mitt gamla operativsystem.
Datorn pallar sannolikt inte att uppgradera och nån ny dator kan jag inte köpa än på länge. Dessutom funkar den alldeles utmärkt.
Jag fnissar alltid när "Snape snapped" kommer. Händer ganska oftaJ.K Rowling... lyssnar på Harry Potter uppläst av Stephen Fry (för andra gången) och jag vet inte hur ofta hon använt frasen "said X irritably."