Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ordet "pocketed" kommer återkomma, bara för att Fry tyckte det var jobbigt att läsa upp och frågade JKR vad han kunde säga istället. Hon svarade att det inte fick ersättas och skrev in det fler gånger i följande böckerJ.K Rowling... lyssnar på Harry Potter uppläst av Stephen Fry (för andra gången) och jag vet inte hur ofta hon använt frasen "said X irritably."
Jo, det vet jag. Jag såg intervjun med Fry när han berättade det. Och det är andra gången jag lyssnar, men första gången registrerade jag aldrig alla irritably. Är i slutet av bok 5 redan annars hade jag funderat på att räkna alla.Ordet "pocketed" kommer återkomma, bara för att Fry tyckte det var jobbigt att läsa upp och frågade JKR vad han kunde säga istället. Hon svarade att det inte fick ersättas och skrev in det fler gånger i följande böcker
Varför är det alltid så jobbigt?Behöver bädda rent. Orkar inte.
för att det är så många moment, och leder till en massa tvätt.Varför är det alltid så jobbigt?
Men om du är snabb å sen låtsas heeelt ovetandes.Stör mig på ungen som springer fram och tillbaka i tågvagn
Vill helst sätta krokben men det är väl inte helt PK
10 min till och jag har suttit i kö i 2 timmarTelefonkö
Har suttit i kö till af nu i 1 tim och 17 min och har plats 17 (som jag haft i 10 min nu). Började på plats 92
2 timmars kö för ett samtal på 7 min som inte gav ett skit. Suck10 min till och jag har suttit i kö i 2 timmar