Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ordet "pocketed" kommer återkomma, bara för att Fry tyckte det var jobbigt att läsa upp och frågade JKR vad han kunde säga istället. Hon svarade att det inte fick ersättas och skrev in det fler gånger i följande böcker :angel:
Jo, det vet jag. :D Jag såg intervjun med Fry när han berättade det. Och det är andra gången jag lyssnar, men första gången registrerade jag aldrig alla irritably. Är i slutet av bok 5 redan annars hade jag funderat på att räkna alla. :angel:
 
En grupp jag är med i på Facebook. Inläggen publiceras inte förrän admin/mod godkänt dem. Jag har haft ett väntande inlägg från mer än ett år sen och ett från i sommar. Försökt kontakta admin och mod utan resultat. Känner mig ignorerad så skrev ett till inlägg om att jag har väntande inlägg som de inte godkänt och det inlägget har de avvisat (helt ok, så nu vet jag ju att de ser mina väntande inlägg).
Så nu raderade jag de två gamla och skrev om dem, få se om de godkänner/avvisar dem nu.
Har varit med i en annan grupp där admin inte kunde se mina väntande inlägg och alltså inte göra nåt, så gick ur den gruppen till slut. Inte kul att vara med i en grupp som man inte kan skriva i.
Har anmält problemet till Facebook men inget händer.
:(
 
Tyckte att det ringde mycket på ena jobbets telefon (nya jobbet där jag jobbat en dag och dessutom jobbar jag bara 50% - och idag är jag INTE där).
Snabbkoll på hemsidan förklarar saken, jag ligger högst upp i kontaktlistan och som enda namngiven person :nailbiting: Klart de ringer mig :banghead:

Detta är nu åtgärdat, men hann bli rätt svettig innan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
445
· Visningar
22 420
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 578
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 106
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp