Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha jag delar din känsla. Det kan bli så mycket stora ord i en del personers inlägg att man nästan sitter och rodnar. Alltså det är så fläskigt så det blir pinsamt på riktigt.

Jag har eländet bara för att det nästan är ett "måste" min bransch... men inte f-n tänker jag leka influenser för det :D Tack och lov delar mitt nätverk oftast saker som faktiskt är bransch-relevanta och intressanta så för mig är ligger det på en helt ok nivå.
 
Stör mig på att det har blivit så dyrt på många loppisar den sensaste tiden... Vi var t.ex. på en loppis igår där gamla samlartallrikar från 70-talet var prissatta till 200 kr... O_o (de brukar inte kosta mer än en tia styck, typ). Vi var de enda kunderna och gick snabbt igen. På loppis ska man kunna fynda, annars är det ju inte kul!
 
Stör mig på att jag aldrig lär mig. :banghead:
Jag måste ta flytande tvål innan jag blöter händerna. Annars glider tvålen bara av, ner i handfatet.

Mestadels använder jag hårdtvål men i köket har jag en pumpa. Som jag uppenbarligen inte kan hantera
 
Nästäppa. Jäklar vad drygt det är! Det enda positiva är väl att det signalerar slutet på den här ovanligt sega förkylningen och att jag snart kan återgå till att känna mig som folk igen.
 
Folk som om de ser en hund på min gård (men inte mig) i typ 30 sek, verkar tro att hundarna tassar omkring solokvist utomhus och därför hastar ut och lockar på dem :wtf:

Fick en valp inlockad och instängd i deras trädgård en gång fastän jag var ute och människan bör ha sett mig :cautious:

Nu med lite ålder och bättre tomtkoll hos hunden blev hundresponsen inte "åh vad kul, en människa pratar med mig 🥳" istället blev det mer "pratar du med mig 🧐" och en liten hundlig utskällning 😂

Stängsel längs hela den tomtgränsen är således nästa större projekt här på gården :idea:
 
J.K Rowling... lyssnar på Harry Potter uppläst av Stephen Fry (för andra gången) och jag vet inte hur ofta hon använt frasen "said X irritably." :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 576
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 578
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 107
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp