Minner meg om ‘Allo, ‘alloZnälla Dobbiz, fixa aldrig ditt tangentbord! Det är zå mycket mer underhållande zåhär
(https://no.m.wikipedia.org/wiki/’Allo_’allo!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minner meg om ‘Allo, ‘alloZnälla Dobbiz, fixa aldrig ditt tangentbord! Det är zå mycket mer underhållande zåhär
Ta upp det. Säg att du inte är intresserad av att titta idag, men sparar gärna timmarna till nästa gång de visar ridsport !!Att de ska visa fotbollen på arbetstid idag. Jag hoppas att de som tittar måste flexa ut, annars är det jävligt orättvist mot oss som inte är intresserade. Och detta skulle ALDRIG ske med ridsport.
Ja vad gör man inte... jag hade gärna suttit och tittat men jag fick titta på gods istället.Jahapp. Nu sitter jag också och kollar på fotboll för jag vill också ha betald rast
Jag tittar då 1000 ggr hellre på gods än på fotboll...Ja vad gör man inte... jag hade gärna suttit och tittat men jag fick titta på gods istället.
Välkommen till oss...Jag tittar då 1000 ggr hellre på gods än på fotboll...
Går väl att anmäla annonserna?Stör mig på FBs annonser.
Jag får upprepat upp en liten annons för Art Collektion.
Det är mjukporr. Endast bilder av skrevande yppiga kvinnor i bikini eller nakna rumpor fotograferade "underifrån".