Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig så förbannat mycket på mitt ex som väntar nästan två månader med att säga vad han tycker jag borde göra innan jag skruvar upp ledstänger i trappan och istället väntar tills jag håller på att borra för plugg.
Stör mig så innerligt på att han kan göra mig så jävla arg och ledsen och på att den jäkla pluggen inte fäster. Jag vet att jag är händig men jag kan inte tänka eller jobba när han hänger runt och hävdar att han "bara vill hjälpa". :banghead:

Han flyttar om en vecka, sen är huset bara mitt. Jag önskar att det var idag.
Gör inget tills han flyttat! Du blir bara energidränerad.
Spar energin tills han är borta :heart
 
Du har rätt. Jag gick igång eftersom stora barnet frågade när ledstången skulle upp. Men borde verkligen vetat bättre, speciellt som pmsen knackade på, punktlig som alltid :meh:
Det räckte med att han lämnade huset en stund med barnen så orkade jag göra det han antytt men inte talat om HUR det skulle göras. Nu känner jag mig lugnare och lite stolt. Men skruvandet får nog vänta.
 
BS är ok, hittar inte grejen för att mäta blodtrycket. Men har inte druckit särskilt mycket, så bälgar i mig vatten. Sov i nästan fem timmar men känner mig fortfarande lite yr. Måste dock handla så kommer ta bussen trots att det bara är en hållplats.
Får du i dig tillräckligt med salt?
 
BS är ok, hittar inte grejen för att mäta blodtrycket. Men har inte druckit särskilt mycket, så bälgar i mig vatten. Sov i nästan fem timmar men känner mig fortfarande lite yr. Måste dock handla så kommer ta bussen trots att det bara är en hållplats.
För mig som inte tål värmen räcker det inte med vatten utan jag får hälla immig vätskeersättning för att inte svimma.
 
Hemma, molnigt och kvavt. Trillade inte ihop, men ska nu sitta på min stol. Jag får som små 'elektriska stötar' i armarna och händerna. Ung som när man sätter ut vissa mediciner men mildare. Mysko. Och nej jag har inte slutat ta några mediciner eller glömt att ta dem.
 
Hemma, molnigt och kvavt. Trillade inte ihop, men ska nu sitta på min stol. Jag får som små 'elektriska stötar' i armarna och händerna. Ung som när man sätter ut vissa mediciner men mildare. Mysko. Och nej jag har inte slutat ta några mediciner eller glömt att ta dem.
Hur mår nacken och musklerna däromkring?! Jag får så pga nerver som kläms i nacken, men spända muskler kan också ställa till det :heart
 
Såg ett FB-inlägg som sade "Grattis på födelsedagen, 50 Cent. Vilken är din mest lyssnade på låt med honom?"

Och ALLTID vid sådana här inlägg måste någon kommentera att de minsann aldrig skulle lyssna på den artisten eller den gruppen och agerar som att deras subjektiva smak skulle vara någon garant för kvalitét

Fasen, jag lyssnar väl inte heller på 50 Cent men det säger ju ingenting om honom, och varför skulle jag vilja definieras av vad jag inte lyssnar på? Hoppas de snubblar på en schampoflaska i duschen. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
479
· Visningar
23 974
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 101
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 635
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp