Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får hoppas på detTycker de brukar återkomma även om man svajpat bort dem, så om det var det du ville håller jag tummarna för det
Är inte kortison cortisone?Att TV och filmer alltid lyckas översätta engelska steriods med steroider.
Kortison, för i helvete!
Jo och steroider är steroids. Kortison är -om jag inte minns helt vansinnigt fel- dessutom en steroid eftersom det är en typ av inaktiv form av kortisol.Är inte kortison cortisone?
Borde gå kunna kolla via routern eller något. Se många som är inne på nätet eller hur mycket det drar, om kan vara så någon snyltar på det.Att mitt internet blev toksegt (!!!!) på kvällarna sen grannarna flyttade in. Jag vet inte hur eller om det hör ihop men det började exakt då och vi är bara tre i huset så lätt att hålla koll. Kan inte ens se serier utan konstant buffrande!!
Min sprängande tandvärk var att jag gnisslade tänder i sömnen vilket ofta kopplas till stressAtt jag har fått extrem tandvärk. Känns som att halva ansiktet ska spricka. Bokat tid på torsdag men får panik av tanken på tandläkare just nu. Har precis bestämt mig för p-piller igen i stället för spiral bara för att jag inte klarar av minsta ingrepp på min kropp just nu. Jag vill inte bli petad, stucken, pillad på mer jag vill läka. Så får jag det här i stället? Nä, fan vad kasst alltså. Känner att jag har tillräckligt på min tallrik just nu. Kommer dessutom bli fullkomligt ruinerad av hundens tandvård den här sommaren så måste jag lägga på min egen. Jag som tandtrådar och floursköljer varje dag
Mvh,
SUR