Jajjamän.Det var vanlig hushållsost. Går den att äta alltså? Den har stått i solen och det har varit minst 25 +
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajjamän.Det var vanlig hushållsost. Går den att äta alltså? Den har stått i solen och det har varit minst 25 +
Hos oss händer det orimligt ofta att bregott ost och framförallt mjölken står framme hela dagar i solen.... in med det i kylen bara...Åh va bra
Mjölk håller inte längre efter den behandlingen, är min erfarenhet.Hos oss händer det orimligt ofta att bregott ost och framförallt mjölken står framme hela dagar i solen.... in med det i kylen bara...
Nä men en liter gått åt snart i vårt hemMjölk håller inte längre efter den behandlingen, är min erfarenhet.
Äsch, jag hatar när jag glömmer mina snäckor slarvigt utspridda på bordet sådär! Så himla störigt!Jag stör mig orimligt mycket på inredningsreportage där det stajlas för att ge sken av lite röra, lite oj, ska ni fota och här ligger de här grejerna och skräpar:
Visa bifogad fil 121686
(bild från Expressen/Sköna hem)
För att inte tala om inredningsmagasin på golvet och stolen...Äsch, jag hatar när jag glömmer mina snäckor slarvigt utspridda på bordet sådär! Så himla störigt!
Sen var det det där med stavningDet är nog tänkt att det ska stå "Både" men det är kanske på nåder som de vill ha riktlinjer?!
Jag stör mig orimligt mycket på inredningsreportage där det stajlas för att ge sken av lite röra, lite oj, ska ni fota och här ligger de här grejerna och skräpar:
Visa bifogad fil 121686
(bild från Expressen/Sköna hem)
Nä men nu får det väl ändå räcka!? (I skuggan).Jag stör mig på värmen. Det är så jäkla varmt! Över 29 grader i skuggan... Visa bifogad fil 121709