Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lokaltidningen.
Nåder vad? :confused:

Screenshot_20230620_083457_Chrome.jpg
 
Mitt i denna utgiftstyngda månad lägger TANGENTBORDET av. Kaan vara kontakten. En efter en har portar lagt av. Datorn är urgammal (spotify har meddelat att det inte går att köra i Windows 7 :rofl: )

Oooorkar inte felsöka, skriver på laptopen istället, betydligt myclet krångligare och arbetsställningen blir hemsk.

Att laptopen tror att jag skriver på engelska och rödmarkerar allt på intenet gör mig inte mindre irriterad. Och det är bara på nätet. Alla andra program fattar att det är svenska.....
Det går bra nu....
 
Hästkraken kunde inte låta bli att dra av sig sin sko. Hovslagaren kommer i morgon men hela hoven är trasig och jag är ytterst tveksam till att det går å få på nån sko :meh: hoven hade flutit ut något kopiöst så har jag tur så är det bara det överflödiga som är av. I värsta fall får jag väl köpa boots. Ska ändå in till stan på eftermiddagen.
 
Jag stör mig orimligt mycket på inredningsreportage där det stajlas för att ge sken av lite röra, lite oj, ska ni fota och här ligger de här grejerna och skräpar:

Visa bifogad fil 121686

(bild från Expressen/Sköna hem)

Det påminner mig om en typ av bilder jag störde mig mycket på för något år sedan (då när det var inne) :D
När folk på instagram ville visa att de hade en skön/lat morgon: en te/kaffekopp, eventuellt en fint stylad smörgås, en bok/tidning, ett par fint pedikyrade fötter och någon random inredningsgrej/blomma, allt fotat uppifrån på ett lakan/sängen... allt jag kunde tänka på när jag såg sådana bilder var hur opraktiskt det är och "vad gör den där monsteran i sängen?" :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 576
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 578
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 107
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp