Hjälper inte så mycke när man själv är belägen i norlandEskilstuna också, men iof inte långt från Västerås
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hjälper inte så mycke när man själv är belägen i norlandEskilstuna också, men iof inte långt från Västerås
Att ta hjälp när man behöver det är smart! När du tar hjälp så gör du ju något för att lösa din situation.^Det är verkligen ett irriterande argumentationsfel.
Som vanligt stör jag mig på att jag inte bara kan göra saker jag borde göra, handla, laga mat, plugga och så vidare. Främst plugga. Hatar denna eviga frustration. Jag kommer antagligen behöva kontakta arbetsterapeut igen, jag har verkligen försökt undvika det för jag vill lösa det själv men det här går nog inte i längden.
Min tvättmaskin brakade ihop i onsdags och började hoppa iväg mitt i centrifigureringen. Blev ett jädra väsen.Tvättmaskin som strular! Tycker sånt här är så jobbigt saker ska vara fungera!
Vad skönt! Mitt löste sig också, tack och lovMin tvättmaskin brakade ihop i onsdags och började hoppa iväg mitt i centrifigureringen. Blev ett jädra väsen.
Trumman hade tydligen lossnat. Men tackvare underbara hyresvärdar kom en ny i fredags
Åh,va härligt!Vad skönt! Mitt löste sig också, tack och lov
Och Västerås.
Irriterad eller snarare förbannad på kvinnor som inte förstår att jag som tjej kan jobba i mansdominerade yrken utan att det ska innebära att jag har romantiska och/sexuella relationer med alla män/kollegor.
Speciellt när det går ut över mig och mitt jobb och därmed inkomst. Hoppas då verkligen inte att jag behöver leta annat jobb pga detta, då jag slutade på min fasta tjänst när jag väl gjorde pga att jag hade annat jobb att gå till... Så nu har jag iaf gjort instagram privat efter förfrågan från chefen. Även fast det tar emot. Gillar inte när andra ska in och styra hur jag gör vissa saker. Men hjälper det situationen tillsvidare så visst. Heller det än att jag ska radera vissa inlägg jag lagt upp där, bara för att vissa inte ska kunna se, som var det andra alternativet...
Trodde också det var på lördag! Nu blev jag stressad när jag insåg att det är i morgonAtt jag gått på första träffen på googlesökning i veckan och trodde midsommarafton var på lördag. För... i... pepparkvarnen!
Det går bra nu
Jag har inte ätit där men som norrlänning är det väldigt frustrerande att regelbundet få reklam i brevlådan för KFC??? Känns som man blir hånadAtt KFC bara finns i södra sverige
Ja, inte för jag ska fira så mycket men jag hade tänkt vissa saker imorgon vilket då inte går... för folk är lediga och ställen har stängt Pga akuta saker kan jag heller inte styra om.Trodde också det var på lördag! Nu blev jag stressad när jag insåg att det är i morgon
Att jag gått på första träffen på googlesökning i veckan och trodde midsommarafton var på lördag. För... i... pepparkvarnen!
Det går bra nu
Men...infaller inte midsommarafton alltid på en fredag....??Trodde också det var på lördag! Nu blev jag stressad när jag insåg att det är i morgon