Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vet de. Fick skjuts av en granne till sjukhuset igår.Vet grannar och vänner om vad som har hänt?
Lite hjälp kan jag få. En tjej kom över idag så vi kunde byta hage till hästarna. Hon rengjorde och fyllde vatten medHar du någon som kan hjälpa dig på gården?
Hittills så har jag inte hittat några fina. Dessutom vill jag ha tunna och skira gardiner nu. Och det funkar ju inte om dom inte ska släppa igenom ljus.Att du inte har råd är ju en sak, men mina mörkläggningsgardiner är puderrosa och inte det minsta fula och tråkiga. Utan dem hade det varit besvärligt att sova!
Att det inte går att sova ordentligt längre. Jag har sömnstörningar sen innan men det blir inte bättre nu när det blir ljust redan vid 3-4 på morgonen och dom satans befjädrade asen börjar leva om. Har inte råd att åka och köpa fula tråkiga mörkläggningsgardiner heller och jag måste ha öppet fönstret för det blir som en bastu annars.
Det kan ju va värt att prova. Har faktiskt funderat på det ibland men typ glömt det lika fort. Får försöka få tag i en.Du kan inte köpa en sovmask? Jag köpte precis en och vaknar inte längre runt 04-05!
Hittills så har jag inte hittat några fina. Dessutom vill jag ha tunna och skira gardiner nu. Och det funkar ju inte om dom inte ska släppa igenom ljus.
Det kan ju va värt att prova. Har faktiskt funderat på det ibland men typ glömt det lika fort. Får försöka få tag i en.
Kolla med läraren? Beroende på lärplattform/kontaktväg och lärare så kanske han/hon svarar idag? Det brukar jag göra om någon förälder kontaktar mig på helgerna...Blir galen
Vi har föräldramöte imorgon, trodde vi. För det står på en lapp. På en annan lapp står tisdag 31/5. Men den 31/5 är på onsdag!!
Så, är det imorgon, på tisdag eller onsdag??
Tillägg: VARFÖR upptäcker man detta på en söndag?
Provade att ringa (men trodde inte på det egentligen), och har pratat in ett meddelande. Han börjar skolan till hösten så vi är lixom kvar i förskolan än… men ska kolla appen om det går, tack för tips!Kolla med läraren? Beroende på lärplattform/kontaktväg och lärare så kanske han/hon svarar idag? Det brukar jag göra om någon förälder kontaktar mig på helgerna...
Jag är också lärare i förskolan .Provade att ringa (men trodde inte på det egentligen), och har pratat in ett meddelande. Han börjar skolan till hösten så vi är lixom kvar i förskolan än… men ska kolla appen om det går, tack för tips!
Okej! Kunde inte skriva i appen men kastade iväg ett mail så får vi se!Jag är också lärare i förskolan .
Det skulle kunna funka i tv-rummet. Blir väl svårt i sovrummet. Ett mindre fönster ihop med balkongdörrJag har både mörkläggningsrullgardin och skira gardiner. rullgardinen sitter i karmen och syns knappt när den är uppe (min är vit, som fönster/vägg) om det skulle kunna vara ett alternativ
Rektorn svarade på mail, guldstjärna till henne!Blir galen
Vi har föräldramöte imorgon, trodde vi. För det står på en lapp. På en annan lapp står tisdag 31/5. Men den 31/5 är på onsdag!!
Så, är det imorgon, på tisdag eller onsdag??
Tillägg: VARFÖR upptäcker man detta på en söndag?