Så måndagen den 29e?Rektorn svarade på mail, guldstjärna till henne!
Mötet är imorgon
Inte många rätt där...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så måndagen den 29e?Rektorn svarade på mail, guldstjärna till henne!
Mötet är imorgon
Haha, precis. På ett papper stod det faktiskt 29/5Så måndagen den 29e?
Inte många rätt där...
Jag lägger en liten handduk över ögonen, tycker inte riktigt om de sovmasker jag provatDet kan ju va värt att prova. Har faktiskt funderat på det ibland men typ glömt det lika fort. Får försöka få tag i en.
Hörde på radion. Att de får hålla på?!? Kommentatorerna visste ju vartåt det barkade redan innan matchen. Det måste ju gå att stoppa.Att vuxna män inte klarar av att motståndarlaget håller på att vinna. Fullkomlig skandal, derbyt idag.
Hörde på radion. Att de får hålla på?!? Kommentatorerna visste ju vartåt det barkade redan innan matchen. Det måste ju gå att stoppa.
Att vuxna män inte klarar av att motståndarlaget håller på att vinna. Fullkomlig skandal, derbyt idag.
Det funkar nog inte för mej. Har lång insomningstid och jag kan inte ligga still många minuter innan jag måste vända på mejJag lägger en liten handduk över ögonen, tycker inte riktigt om de sovmasker jag provat
Samma här. Jag vänder och vrider så mycket på mig att hunden (som sover mellan oss vid fotänden) blir sur...Det funkar nog inte för mej. Har lång insomningstid och jag kan inte ligga still många minuter innan jag måste vända på mej
Hög igenkänningsfaktor på denSamma här. Jag vänder och vrider så mycket på mig att hunden (som sover mellan oss vid fotänden) blir sur...
Vi har Telenor via fiber/box och ibland vid nyheter mm är det osynk ....Jag har Netflix som app i tvn. Men ljud och bild får ibland för sig att hamna i osynk. Vansinnigt irriterande!!
Nää.. det är man aldrig orimligt sugen påÄr orimligt sugen på muffins!!
Min telefon ramlade ur fodralet rakt i hallgolvet och har nu en fin spindelnätsliknande skärm Det finns inget som kan motivera ett skärmbyte för 1200 utan ny telefon är domen. Jag har inte energin för detta nu. Inte. Alls.
Tror mig valt en ersättare men eventuella skal finns inte i butik för alt 1 eller alt 2... Ber på mina bara knän att den går att läsa av bussbiljetterna med.
Jag borde haft, hade tänkt köpa ett nytt plånboksfodral(i veckan...) iaf men de har varit svåra att få tag i tyvärr. Visste att det var trasigt men har inte tappat medans jag gått inne tidigare :/ Troligtvis landade den även på lite kattsand... Gah.Eftersom jag är hopplös och tappar mobilen ständigt har jag ett skärmskydd av härdat glas och ett fodral som öppnar som en bok och är rejält. Sedan får det bli lite mer komplicerat att öppna den och prata medan man gör någonting.
Så jävla sjukt. Absolut att sambon passionerat älskar AIK men inte ens han kan rättfärdiga det som skedde idag...Att vuxna män inte klarar av att motståndarlaget håller på att vinna. Fullkomlig skandal, derbyt idag.