Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns inget bra att se på tv. Kollar Rädda menige Ryan men det är bara en massa pangpang :( den kanske blir bättre längre fram(?)
Tror jag ska släcka. :sorry:
 
Ni vet när man går en scrollturné på någons Instagram och råkar gilla en bild på tok för långt ner i flödet? Det hände mig precis nu. 🙃
Önskar det vore normaliserat att kolla genom gamla bilder. Det är ju ett fotoalbum, och i vissa fall, tidsdokument. Jag tycker nästan att det är lite synd att mina fina bilder med fyndiga texter (:p) från t.ex. 2018 anses off limit bara för att de är gamla.
 
Önskar det vore normaliserat att kolla genom gamla bilder. Det är ju ett fotoalbum, och i vissa fall, tidsdokument. Jag tycker nästan att det är lite synd att mina fina bilder med fyndiga texter (:p) från t.ex. 2018 anses off limit bara för att de är gamla.
Haha ja det är verkligen sant 😅
 
Gått en 3 1/2 årig utbildning som förskollärare men sitter ändå utan anställning...

Alla sa hur lätt det skulle vara att få jobb som förskollärare och att det inte skulle vara några problem att få jobb.

Men här sitter jag, utan någon anställning och använt upp alla mina sparpengar och går minus ekonomiskt varje månad. Måste verkligen inte ge ett bra intryck på intervjuerna då jag varit på ca 6 intervjuer men inte blivit erbjuden något. Jobbar som timvikarie inom förskolan och hoppar runder på olika förskolor. Sjukdomar kommer som posten när jag är på olika förskolor hela tiden.

Trodde aldrig jag skulle sitta utan anställning.
 
Gått en 3 1/2 årig utbildning som förskollärare men sitter ändå utan anställning...

Alla sa hur lätt det skulle vara att få jobb som förskollärare och att det inte skulle vara några problem att få jobb.

Men här sitter jag, utan någon anställning och använt upp alla mina sparpengar och går minus ekonomiskt varje månad. Måste verkligen inte ge ett bra intryck på intervjuerna då jag varit på ca 6 intervjuer men inte blivit erbjuden något. Jobbar som timvikarie inom förskolan och hoppar runder på olika förskolor. Sjukdomar kommer som posten när jag är på olika förskolor hela tiden.

Trodde aldrig jag skulle sitta utan anställning.
Det verkar ju konstigt. Har du möjlighet att flytta, eller söker du bara precis där du bor?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
24 361
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 107
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 639
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp