Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Önskar det vore normaliserat att kolla genom gamla bilder. Det är ju ett fotoalbum, och i vissa fall, tidsdokument. Jag tycker nästan att det är lite synd att mina fina bilder med fyndiga texter () från t.ex. 2018 anses off limit bara för att de är gamla.Ni vet när man går en scrollturné på någons Instagram och råkar gilla en bild på tok för långt ner i flödet? Det hände mig precis nu.
Haha ja det är verkligen santÖnskar det vore normaliserat att kolla genom gamla bilder. Det är ju ett fotoalbum, och i vissa fall, tidsdokument. Jag tycker nästan att det är lite synd att mina fina bilder med fyndiga texter () från t.ex. 2018 anses off limit bara för att de är gamla.
Åh jag vet, jag avskyr när folk gör så!Folk som inte kan ta hö från en rundbal korrekt. Man rullar av ett helt lager, man sliter inte bort tussar och lämnar ett litet brätte som på en hatt nedtill som låser hela alltet.
Nu är balen skalad ordentligt iallafall, i vredesmod!Åh jag vet, jag avskyr när folk gör så!
Sånt är så störande!Stör mig så jäkla mycket att jag hela tiden får upp en annons från Monki på instagram med reklam för deras sommarkollektion. På bilden syns en snygg rosa klänning - men tror ni den finns på hemsidan eller?!
Det verkar ju konstigt. Har du möjlighet att flytta, eller söker du bara precis där du bor?Gått en 3 1/2 årig utbildning som förskollärare men sitter ändå utan anställning...
Alla sa hur lätt det skulle vara att få jobb som förskollärare och att det inte skulle vara några problem att få jobb.
Men här sitter jag, utan någon anställning och använt upp alla mina sparpengar och går minus ekonomiskt varje månad. Måste verkligen inte ge ett bra intryck på intervjuerna då jag varit på ca 6 intervjuer men inte blivit erbjuden något. Jobbar som timvikarie inom förskolan och hoppar runder på olika förskolor. Sjukdomar kommer som posten när jag är på olika förskolor hela tiden.
Trodde aldrig jag skulle sitta utan anställning.
Det verkar ju konstigt. Har du möjlighet att flytta, eller söker du bara precis där du bor?