Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spelar wordfeud sen flera år tillbaka. Bara med främlingar, inga bekanta.
Bjöd in några nya idag efter att några gamla gett upp..

Får en ny användare som kallar sig kåtemontören.
Herregud jag blir så TRÖTT.
Kan folk (män) inte bara låta bli att blanda in raggande i precis ALLT. :rage: :rage: :rage:

Har haft massor av manlig kodade användarnamn som avslutat direkt - misstänker att det beror på att jag har ett helt könsneutralt alias
 
Spelar wordfeud sen flera år tillbaka. Bara med främlingar, inga bekanta.
Bjöd in några nya idag efter att några gamla gett upp..

Får en ny användare som kallar sig kåtemontören.
Herregud jag blir så TRÖTT.
Kan folk (män) inte bara låta bli att blanda in raggande i precis ALLT. :rage: :rage: :rage:

Har haft massor av manlig kodade användarnamn som avslutat direkt - misstänker att det beror på att jag har ett helt könsneutralt alias
Störande. Men sitter ändå och fnissar lite. VEM kommer ens på ett sådant användarnamn... :confused: :nailbiting:
 
Spelar wordfeud sen flera år tillbaka. Bara med främlingar, inga bekanta.
Bjöd in några nya idag efter att några gamla gett upp..

Får en ny användare som kallar sig kåtemontören.
Herregud jag blir så TRÖTT.
Kan folk (män) inte bara låta bli att blanda in raggande i precis ALLT. :rage: :rage: :rage:

Har haft massor av manlig kodade användarnamn som avslutat direkt - misstänker att det beror på att jag har ett helt könsneutralt alias
Kan trösta dig med att även de som jag antar är kvinnliga motspelare inte heller är så trevliga många gånger. 😡
 
Spelar wordfeud sen flera år tillbaka. Bara med främlingar, inga bekanta.
Bjöd in några nya idag efter att några gamla gett upp..

Får en ny användare som kallar sig kåtemontören.
Herregud jag blir så TRÖTT.
Kan folk (män) inte bara låta bli att blanda in raggande i precis ALLT. :rage: :rage: :rage:

Har haft massor av manlig kodade användarnamn som avslutat direkt - misstänker att det beror på att jag har ett helt könsneutralt alias
Det kan ju vara så att han monterar kåtor :D
 
Stör mig på att det verkar som om jag bara får a-kassa för 3 dagar vecka 13. Anledningen är att min anställning började på lördagen. Den veckan har jag alltså varken arbetat och fått lön för lördag och söndag, men det lär ändå räknas som om jag arbetat och fått lön. Hade jag vetat detta så hade jag bett om att få börja min anställning måndagen den 3 april.
 
Vad åt jag egentligen i går som gör att jag har haft gaser i magen hela dagen? Kan inte komma på att det varit något ovanligt. Nu talar vi inte o någon liten fis nu och då, utan med några minuters mellanrum som värst. Hade kunnat starta mitt eget biogasverk. 🤢Tur att jag var ledig i dag 😅

Haha, igenkänning på den. Med min mage så kan det ibland kännas som lotteri med vad som ger gaser/halsbränna, eller inte.
"Oj, nu är det "luftigt" i magen, ja just ja, det var ju den där salladen med mycket lök i"

Nästa gång
"mycket lök i denna, får nog bereda mig på uppblåst mage nu" men så händer inget 😂
 
Stör mig på att det verkar som om jag bara får a-kassa för 3 dagar vecka 13. Anledningen är att min anställning började på lördagen. Den veckan har jag alltså varken arbetat och fått lön för lördag och söndag, men det lär ändå räknas som om jag arbetat och fått lön. Hade jag vetat detta så hade jag bett om att få börja min anställning måndagen den 3 april.
Men om du är anställd med månadslön från 1 april får du väl betalt för hela månaden april :confused: ?
 
Vad åt jag egentligen i går som gör att jag har haft gaser i magen hela dagen? Kan inte komma på att det varit något ovanligt. Nu talar vi inte o någon liten fis nu och då, utan med några minuters mellanrum som värst. Hade kunnat starta mitt eget biogasverk. 🤢Tur att jag var ledig i dag 😅
Nån produkt med sötningsmedel kanske? Jag brukar få åskmuller i magen av oligosackaros, eller om det var oligofruktos. :bag:
 
Vad åt jag egentligen i går som gör att jag har haft gaser i magen hela dagen? Kan inte komma på att det varit något ovanligt. Nu talar vi inte o någon liten fis nu och då, utan med några minuters mellanrum som värst. Hade kunnat starta mitt eget biogasverk. 🤢Tur att jag var ledig i dag 😅

Svamp? Det är svårsmält.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 174
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 106
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 635
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp