Här är det fortfarande fredag iafVarför jag jag vaken nu, 05:10 en lördagsmorgon? Det är väl ändå ganska onödigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det fortfarande fredag iafVarför jag jag vaken nu, 05:10 en lördagsmorgon? Det är väl ändå ganska onödigt
Störande. Men sitter ändå och fnissar lite. VEM kommer ens på ett sådant användarnamn...Spelar wordfeud sen flera år tillbaka. Bara med främlingar, inga bekanta.
Bjöd in några nya idag efter att några gamla gett upp..
Får en ny användare som kallar sig kåtemontören.
Herregud jag blir så TRÖTT.
Kan folk (män) inte bara låta bli att blanda in raggande i precis ALLT.
Har haft massor av manlig kodade användarnamn som avslutat direkt - misstänker att det beror på att jag har ett helt könsneutralt alias
Tro mig - jag har sett värre. Tyvärr.Störande. Men sitter ändå och fnissar lite. VEM kommer ens på ett sådant användarnamn...
Kan trösta dig med att även de som jag antar är kvinnliga motspelare inte heller är så trevliga många gånger.Spelar wordfeud sen flera år tillbaka. Bara med främlingar, inga bekanta.
Har haft massor av manlig kodade användarnamn som avslutat direkt - misstänker att det beror på att jag har ett helt könsneutralt alias
Det kan ju vara så att han monterar kåtorSpelar wordfeud sen flera år tillbaka. Bara med främlingar, inga bekanta.
Hade varit kul att ställa frågan...Det kan ju vara så att han monterar kåtor
Vad åt jag egentligen i går som gör att jag har haft gaser i magen hela dagen? Kan inte komma på att det varit något ovanligt. Nu talar vi inte o någon liten fis nu och då, utan med några minuters mellanrum som värst. Hade kunnat starta mitt eget biogasverk. Tur att jag var ledig i dag
Men om du är anställd med månadslön från 1 april får du väl betalt för hela månaden april ?Stör mig på att det verkar som om jag bara får a-kassa för 3 dagar vecka 13. Anledningen är att min anställning började på lördagen. Den veckan har jag alltså varken arbetat och fått lön för lördag och söndag, men det lär ändå räknas som om jag arbetat och fått lön. Hade jag vetat detta så hade jag bett om att få börja min anställning måndagen den 3 april.
Nån produkt med sötningsmedel kanske? Jag brukar få åskmuller i magen av oligosackaros, eller om det var oligofruktos.Vad åt jag egentligen i går som gör att jag har haft gaser i magen hela dagen? Kan inte komma på att det varit något ovanligt. Nu talar vi inte o någon liten fis nu och då, utan med några minuters mellanrum som värst. Hade kunnat starta mitt eget biogasverk. Tur att jag var ledig i dag
Vad åt jag egentligen i går som gör att jag har haft gaser i magen hela dagen? Kan inte komma på att det varit något ovanligt. Nu talar vi inte o någon liten fis nu och då, utan med några minuters mellanrum som värst. Hade kunnat starta mitt eget biogasverk. Tur att jag var ledig i dag
Jag fick en utskällning av en busschaufför i Kiel för att jag inte visste hur jag skulle göra med biljetten (frågade på engelska och han kunde inte det, det var nog därför han blev arg egentligen).Fick en utskällning av en kollega precis innan jag slutade för något som verkligen inte var mitt fel.