Provat att göra göra gröten i micron?Mannagrynsgröt!! Alltså kanske inte gröten per se - men det går ju inte att diska kastrullen efteråt?! Det är som klister! Och sonen vill ha det både som frukost och innan han går och lägger dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provat att göra göra gröten i micron?Mannagrynsgröt!! Alltså kanske inte gröten per se - men det går ju inte att diska kastrullen efteråt?! Det är som klister! Och sonen vill ha det både som frukost och innan han går och lägger dig
Jo det var också störigt. Men det är inte första gången jag ser det uttrycker användas sådär, vilket fick mig att vilja skriva en "arg lapp". Det blev gnäll på Buke istället.För mig är det störiga i detta att mamman söker jobb till barnet. Gör inte ungdomar det själva mer?
Nackspärr
Vred på huvudet för snabbt och oaktsamt så jag fick intensiva smärtor.
Andra störningsmomentet, en långtidsfavorit att störa sig på: att så många skriver "enligt mig". Det heter enligt min mening!
Bortsett från att det låter märkligt att hänvisa till sig själv ("enligt mig") så är det väl något som är förbehållet väldigt kända forskare och dylika. Vi vanliga dödliga bör väl säga "jag tycker" "min åsikt är" "enligt min syn på saken".
Det reagerade jag också på... min dotter är 12 hon skall vara hjälpledare på läger i år och då skall man skriva ett brev. Brevet fick hon skriva. Vi hjälpte henne på vägen men hon skrev...För mig är det störiga i detta att mamman söker jobb till barnet. Gör inte ungdomar det själva mer?
Så har vi också gjort, jag har hjälpt och gett råd, men barnen har gjort och administrerat själva.Det reagerade jag också på... min dotter är 12 hon skall vara hjälpledare på läger i år och då skall man skriva ett brev. Brevet fick hon skriva. Vi hjälpte henne på vägen men hon skrev...
Ojdå. Det fetade känner jag inte ens igen så kan varit skyldig till detta fenomen Å andra sidan låter det märkligt att skriva "enligt mig" så vi får hoppas att jag undvikit misstagetAndra störningsmomentet, en långtidsfavorit att störa sig på: att så många skriver "enligt mig". Det heter enligt min mening!
Bortsett från att det låter märkligt att hänvisa till sig själv ("enligt mig") så är det väl något som är förbehållet väldigt kända forskare och dylika. Vi vanliga dödliga bör väl säga "jag tycker" "min åsikt är" "enligt min syn på saken".
Tänkte på det men det lät också krångligt kanske ska prova ändå…Provat att göra göra gröten i micron?
En sak mindre att diskaTänkte på det men det lät också krångligt kanske ska prova ändå…
Går utmärkt att diska direkt om man, innan mjölken kokar, drar ner värmen, vispar ner grynen och vispar nån minut tills den börjar tjockna.Mannagrynsgröt!! Alltså kanske inte gröten per se - men det går ju inte att diska kastrullen efteråt?! Det är som klister! Och sonen vill ha det både som frukost och innan han går och lägger dig
Kallt vatten! Vi ställer alltid kastrull + tallrikar i kallvatten en stund innan vi diskar. Lossnar super lättMannagrynsgröt!! Alltså kanske inte gröten per se - men det går ju inte att diska kastrullen efteråt?! Det är som klister! Och sonen vill ha det både som frukost och innan han går och lägger dig
I den bästa av världar, men jag har en gammal spis som inte riktigt funkar såGår utmärkt att diska direkt om man, innan mjölken kokar, drar ner värmen, vispar ner grynen och vispar nån minut tills den börjar tjockna.
därefter låter man gröten puttra på låg värme med bara nån omrörning och ev spädning.
Blir noll klet kvar i pannan.
Trodde det också! Brukar funka med havregrynsgröt men inte med dettaKallt vatten! Vi ställer alltid kastrull + tallrikar i kallvatten en stund innan vi diskar. Lossnar super lätt
I den bästa av världar, men jag har en gammal spis som inte riktigt funkar så