Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
20230425_113951.JPG
 
Jag har läst det men jag föredrar faktiskt att ha olika laddare för olika saker :o Annars kan jag ju bara ladda en sak i taget :D
Äsch, du ska se att du snart tappar bort den första laddaren och köper en ny, bara för att i samma stund hitta den första. Sedan upprepas den historien 3-4 gånger och vips så står du där med massor av härliga laddare att välja på :D

(talar definitivt av egen erfarenhet :angel:)
 
Äsch, du ska se att du snart tappar bort den första laddaren och köper en ny, bara för att i samma stund hitta den första. Sedan upprepas den historien 3-4 gånger och vips så står du där med massor av härliga laddare att välja på :D

(talar definitivt av egen erfarenhet :angel:)

Aha, jag är en sån där fyrkantig människa som alltid förvarar allting på exakt samma ställe :rofl:
 
Person ringer mitt kontor, vill ha tag på en person på ett kontor i en helt annan stad. Ser på telefonkopplingen att personen är ute på möte. Meddelar det och säger att jag kan koppla personen till rätt kontor så att personen kan lämna ett meddelande. Personen har redan ringt det kontoret och lämnat ett meddelande på kontoret den anställde tillhör.
Ja hur gick logiken där, riktigt? Antagande om att personen gömmer sig på ert kontor då hen vill få jobba ifred utan att vara anträffbar för kunder? :confused:
 
Dragqueens på rodeo i Texas lyfte de nu på programmet Efter fem.
Bra för dragqueens o hbtq men för fan!! Djuren!?
Nä….
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 755
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 100
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 635
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 155
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp