Att grannens renovering, främst bestående av slagborr från helvetet, råkar sammanfalla med min nattskiftsvecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, du ska se att du snart tappar bort den första laddaren och köper en ny, bara för att i samma stund hitta den första. Sedan upprepas den historien 3-4 gånger och vips så står du där med massor av härliga laddare att välja påJag har läst det men jag föredrar faktiskt att ha olika laddare för olika saker Annars kan jag ju bara ladda en sak i taget
Äsch, du ska se att du snart tappar bort den första laddaren och köper en ny, bara för att i samma stund hitta den första. Sedan upprepas den historien 3-4 gånger och vips så står du där med massor av härliga laddare att välja på
(talar definitivt av egen erfarenhet )
Ja hur gick logiken där, riktigt? Antagande om att personen gömmer sig på ert kontor då hen vill få jobba ifred utan att vara anträffbar för kunder?Person ringer mitt kontor, vill ha tag på en person på ett kontor i en helt annan stad. Ser på telefonkopplingen att personen är ute på möte. Meddelar det och säger att jag kan koppla personen till rätt kontor så att personen kan lämna ett meddelande. Personen har redan ringt det kontoret och lämnat ett meddelande på kontoret den anställde tillhör.
Personen kommer hit ibland, men inte så jäkla oftaJa hur gick logiken där, riktigt? Antagande om att personen gömmer sig på ert kontor då hen vill få jobba ifred utan att vara anträffbar för kunder?
Rekommenderar Jens. En av de bättre clinics jag gått på, fick flera "aha"-upplevelser!Att Jens Fredricson ska ha clinic här. Alltså, det är ju skitkul, men det är samma dag som jag gör min första jobbdag och jag kommer inte att orka gå på den då ju
Rub it in... Han är awesome, kom och hade spontanundervisning med oss på flyinge en gång för att han råkade gå förbi när vi löshoppade treåringarna.Rekommenderar Jens. En av de bättre clinics jag gått på, fick flera "aha"-upplevelser!
Jag tänkte mer "bit ihop, det kommer vara värt det"Rub it in... Han är awesome, kom och hade spontanundervisning med oss på flyinge en gång för att han råkade gå förbi när vi löshoppade treåringarna.
Alltså, jag kommer jobba fysiskt 7-16 (ca 20000 steg) och insläpp är från 17, den ekvationen funkar inte...Jag tänkte mer "bit ihop, det kommer vara värt det"
Jag såg det senast idag när en mamma sökte sommarjobb till sin tonårsson. "Han älskar att laga mat, så något med mat vore på sin höjd."Att det finns folk som tror att "på sin höjd" betyder "perfekt", "toppen" eller "jättebra".
För mig är det störiga i detta att mamman söker jobb till barnet. Gör inte ungdomar det själva mer?Jag såg det senast idag när en mamma sökte sommarjobb till sin tonårsson. "Han älskar att laga mat, så något med mat vore på sin höjd."