Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med dig. Har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. Skulle kunna sova 24/7.Att jag är så trött
Jag är jättenöjd med denna. Älskar även temakarinsatsen och att öppningen är så vid att den är lätt att göra ren.Vattenkokaren har börjat läcka! Så nu behöver vi köpa en ny. Är det nån som har en bra och snygg 1,7 liters (minst) med temperaturinställning?
Jag är jättenöjd med denna. Älskar även temakarinsatsen och att öppningen är så vid att den är lätt att göra ren.
Ja, jag köpte föregångaren till denna till mamma men den hade utgått när jag skulle köpa min. Kanske bra det då hennes också började läcka efter kanske tre år. Hon hade en i borstat stål som var liksom lite fyrkantig i designen. Undrar om ni hade samma.Tack! Ser trevlig ut! Lite skeptisk mot märket bara. Det är samma märke som den vi har ni som börjat läcka i en fog.
Ja, jag köpte föregångaren till denna till mamma men den hade utgått när jag skulle köpa min. Kanske bra det då hennes också började läcka efter kanske tre år. Hon hade en i borstat stål som var liksom lite fyrkantig i designen. Undrar om ni hade samma.
Jag har bara haft min i ett år så hållbarhet vet jag inte så mycket om ännu.
Det låter som att det är orimligt många, jag blir nyfiken
Att man inte kan filtrera på bettstorlek på fagers hemsida. Sjukt irriterande då inte alla de säljer verkar finnas i 9,5 som min lilla häst behöver. Färg går däremot att filtrera på...
Jaha, nästa websida där man inte kan söka på ett vettigt sätt!Jag söker ett nytt låshus till en dörr. Det gamla kommer givetvis från en okänd tillverkare i Långtbortistan som använder andra mått än alla andra.
Men det störiga är att det på många återförsäljares sidor inte går att söka modell eller storlek, men det går bra att söka enligt färg. Färg? Hur kan det spela någon roll vilken FÄRG ett låshus har?
Jag kunde filtrera på storlek för bara någon vecka sedan? Då jag sökte i den ”udda” storleken 100.Att man inte kan filtrera på bettstorlek på fagers hemsida. Sjukt irriterande då inte alla de säljer verkar finnas i 9,5 som min lilla häst behöver. Färg går däremot att filtrera på...
Skumt. Jag har tidigare kunnat göra det på reabett däremot. Men det gick inte via datorn på vanliga bett tidigare idagJag kunde filtrera på storlek för bara någon vecka sedan? Då jag sökte i den ”udda” storleken 100.
Dubbelkollade och kunde göra det även nu.
Och nu kollade jag på mobilen och då gick det så får modifiera min störning lite dåSkumt. Jag har tidigare kunnat göra det på reabett däremot. Men det gick inte via datorn på vanliga bett tidigare idag
Skönt de löste sigOch nu kollade jag på mobilen och då gick det så får modifiera min störning lite då
Jag läste tema-karin-satsen ca 100ggrJag är jättenöjd med denna. Älskar även temakarinsatsen och att öppningen är så vid att den är lätt att göra ren.