Mmm, har haft två avbrott till. Snart kommer det väl ett sms där de säger att det varit problem som nu är avhjälptOk, störigt! Extra störigt att leverantören inte verkar kunna hjälpa till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmm, har haft två avbrott till. Snart kommer det väl ett sms där de säger att det varit problem som nu är avhjälptOk, störigt! Extra störigt att leverantören inte verkar kunna hjälpa till!
Det däringa bolaget....Mmm, har haft två avbrott till. Snart kommer det väl ett sms där de säger att det varit problem som nu är avhjälpt
Oh my...!Det däringa bolaget....
Hela byn var utan internet. Den käcka killen på kundservice envisades med att alla fel fanns hos mig. Han ville få den här stela tanten att krypa på golvet bakom och under skrivbordet och dra ur alla kablar. Den har tanten vägrade. Sannolikheten att hela byn skulle ha lokala fel på fibern ansåg jag inte vara så stor.
Då frågade han om jag inte hade nån son som kunde hjälpa mig
Du som känner mig kan nog föreställa dig min reaktion.....
Jaha!Jag söker ett nytt låshus till en dörr. Det gamla kommer givetvis från en okänd tillverkare i Långtbortistan som använder andra mått än alla andra.
Men det störiga är att det på många återförsäljares sidor inte går att söka modell eller storlek, men det går bra att söka enligt färg. Färg? Hur kan det spela någon roll vilken FÄRG ett låshus har?
Jag skulle fortsätta beta av presentkorten för betalning av resan. Då utför TUI underhåll på sin sida