Ja.Jag har sömnsvårigheter och dricker vanligtvis inte kaffe, får jag gnälla då om jag vaknar vid 03?
Mitt störningsmoment ligger i att personen vägrar prova ta bort en sak som är känt för att kunna ge sömnsvårigheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja.Jag har sömnsvårigheter och dricker vanligtvis inte kaffe, får jag gnälla då om jag vaknar vid 03?
Vi har backat, tidigare syddes kläder för barn, oavsett kön. Visst fanns det stofiler då med, men nu sprider det sig ner i åldrarna, för många influensers som klär upp ungarna till dockor? Det ska vara glitter och pastell till flickor och mörkt och tråkigt till pojkar men kläder det går att leka i och som håller för det, till skillnad mot det gulliga, tighta till småtjejer.Det är verkligen trist hur långt vi har kvar.
Men eller hur till och med Polarn och Pyret har övergivit sin könsneutrala kollektion och det är så jävla trist.Vi har backat, tidigare syddes kläder för barn, oavsett kön. Visst fanns det stofiler då med, men nu sprider det sig ner i åldrarna, för många influensers som klär upp ungarna till dockor? Det ska vara glitter och pastell till flickor och mörkt och tråkigt till pojkar men kläder det går att leka i och som håller för det, till skillnad mot det gulliga, tighta till småtjejer.
Testa! Jag blev förvånad över att brödet blev så bra. Mitt brukar alltid bli bra men det här blev än bättre! Jag bakar surdegsbröd med kruskakli, havrekross, rågmjöl, solrosfrö, chiafrö och rågsikt. Enstaka gånger tar jag graham i om jag vill ljusa upp det lite. Inget (rent) vetemjöl alls.Jag jäster bara saffransbullarna en gång. De är det enda söta jag bakar - en enda gång per år.
Matbrödet är grovt med råg och graham, utöver vetemjölet. Plus en massa frön. Det behöver två jäsningar för att få ut all smak.
Snarare än hur långt vi har kvar, så är det hemskt nog, "hur långt utvecklingen backat tillbaka".Det är verkligen trist hur långt vi har kvar.
Vad dåligt! PoP var räddaren för mig när junioren var bebis och barn, jag bara älskade alla kläder i klara fina starka färger och dessutom totalt könsneutrala. Vilket bakåt-steg av PoP att överge det tänketMen eller hur till och med Polarn och Pyret har övergivit sin könsneutrala kollektion och det är så jävla trist.
Jag som väntar en liten kille är förundrad över hur mycket av bebiskläderna riktade mot killar är så mörka i färgerna! Jag vill klä jlmlm i glada knalliga färger som han faktiskt kan se som liten ju.
Men Jaaa! Besvikelsen är verkligen så himla stor.Vad dåligt! PoP var räddaren för mig när junioren var bebis och barn, jag bara älskade alla kläder i klara fina starka färger och dessutom totalt könsneutrala. Vilket bakåt-steg av PoP att överge det tänket
Visst, de är fortfarande färgglada deras kläder men det är så tydligt könade kläder de säljer numera.Men Jaaa! Besvikelsen är verkligen så himla stor.
Visst, de är fortfarande färgglada deras kläder men det är så tydligt könade kläder de säljer numera.
och vilka "bleka" trista färgerSom sagt tydligt könade kläder.
Det med. Visst jag tog bara skärmdump på de 12 första plaggen så det finns mer klatchiga med men mycket mer dämpade färger än för bara några år sedan.och vilka "bleka" trista färger
Det är inte bara något som har satt sig i lilla luckan på framsidan då? Det har hänt mig en gång och då pumpades inget vatten ut...Grr, har trasslat med vattnet hela helgen och i morse när jag äntligen fick det att fungera som det skulle och jag har tvättat hela dagen, så la tömningen av i em!
Vad jag kan se så är det antinge avloppsslangen som är igensatt(?!) eller så måste jag byta pump. Orkar inte, trassla mer nu utan får ta det efter påsk. Har fullt upp hela dagarna med möten på fm och sen jobbar jag skift em/natt till torsdag kväll.
Nej, har redan tömt den på vatten och rensat silen tidigare och det var inget nu heller. Jag brukar få rensa bort en massa päls då jag har både hundar och katter. Släpade ut det blöta överkastet och slängde upp det på linan så det iaf torkar och kan läggas bort till det är fixat.Det är inte bara något som har satt sig i lilla luckan på framsidan då? Det har hänt mig en gång och då pumpades inget vatten ut...