Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Råkade rulla förbi en fartkamera lite för fort häromdagen (ca 10-11 km för fort på 70-väg) för att jag var lite för disträ och inte tänkte på hur fort jag körde. Självklart var den igång och blixtrade till.

Jag brukar köra lagligt men det spelar ju ingen större roll just nu. Störigt att jag körde för fort en dag då den var igång.
Det är billigare att fota sig i Flumeride på Liseberg :D


Sjukt störig utgift!
 
Nej. Han betalade till slut. Men den som ringde mig menade alltså att om pappans halva inte blev betald så skulle vi mista platsen alt. jag skulle betala hela. Jag funderade då på att anmäla kommunen, jag kunde ju ha varit en misshandlad exfru som pappan gjorde livet surt för på alla sätt han kunde liksom. Jag orkade inte dra i det dock.

Edit: Jag vill förtydliga att jag har en bra relation med barnens pappa (men inte på nivån betala hans räkningar).
Galet, obetald avgift ska ju inte falla över på den andra föräldern.
 
Stör mig på att jag känner ansvar för något som inte alls är mitt ansvar, men jag vet att jag skulle kunna styra upp det bara jag fick möjlighet! Stör mig även på att jag har så svårt att släppa det :cautious:

Men den största störningen (till den grad att jag funderade på att göra en tråd med en omröstning :rofl: ) är folk som inte stänger toalettlocket innan de spolar:mad:
 
Stör mig på att jag känner ansvar för något som inte alls är mitt ansvar, men jag vet att jag skulle kunna styra upp det bara jag fick möjlighet! Stör mig även på att jag har så svårt att släppa det :cautious:

Men den största störningen (till den grad att jag funderade på att göra en tråd med en omröstning :rofl: ) är folk som inte stänger toalettlocket innan de spolar:mad:
Andra delen håller jag så mycket med om!
 
Så j-a irriterande att ingen av frösäljarna hade vitbetor med sig till mässan.

Kollar nätet och Impecta säljer frön av Albina men hade inga med sig till mässan. ska jag verkligen behöva beställa en enda fröpåse via nätet? :rage:

Vännen proffsodlaren har beställt från Runåbergs och vi möttes i toakön. Hon lovade lite frön till mig, fantastiska människa. Men varför ska det vara så krångligt med en så delikat beta?
 
Råkade rulla förbi en fartkamera lite för fort häromdagen (ca 10-11 km för fort på 70-väg) för att jag var lite för disträ och inte tänkte på hur fort jag körde. Självklart var den igång och blixtrade till.

Jag brukar köra lagligt men det spelar ju ingen större roll just nu. Störigt att jag körde för fort en dag då den var igång.
Samma här!!
Men jag såg ingen blixt. Måste nog köpa en trisslott 🙏🏻
 
Idag har jag insett att jag tappat bort kontaktuppgiften till kvinnan jag ska köpa bin av. Jag minns inte ens vilken fb-grupp jag hittade hennes annons i. Och jag minns inte hennes namn.
Har provat att kontakta en biodlargubbe som känner alla biodlare i trakten eftersom han säljer biodlargrejer. Han har sagt att han känner henne så jag hoppas kunna få kontaktuppgifter av honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 107
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
24 361
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 639
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 300
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp