Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njae, jag fick inte vad jag betalade för. Enkelt rum utan fönster - inga problem, och faktiskt riktigt okej frukost.
MEN rummet var förmodligen en ombyggd toalett, direkt i anslutning till den ganska ekande gamla biograffoajen, med en påtagligt otät dörr och ventilationsöppningar direkt ut mot foajen. Varenda halvpackad och högröstad gäst som rumlade in mellan midnatt och 04 lät alltså som om de stod inuti mitt rum. Dessutom finns ett rejält ventilationsaggregat på andra sidan om rummets tunna vägg och låter högt, vi snackar inte om ljud som från en AC eller ett kylskåp utan som att ha en dammsugare(!) igång konstant på rummet. Nästa gång du bor där så kolla in rum 44, precis vid trappan upp till självhushållningsköket. :meh:
Ah, det rummet har jag aldrig fått, då hade jag också blivit sur och missnöjd!
 
Kände mig effektiv i dag när jag skulle tvätta frottéhanddukar så tog de som hängde i badrummet också, lika bra att tvätta allt som går.
Upptäckte nu att jag glömde golvmattan. Suck. :meh: Kommer ta ett bra tag innan jag kan/behöver tvätta sånt igen.
 
Varför ska det vara så jäkla svårt att låta bli att tro en massa som hjärnan vill få en att tro?
C98592CA-35D4-4182-8634-75C11CBF2AAC.jpeg
 
Ska beställa gardiner och STÖR MIG SATAN på att så fort gardinerna blir bredare så blir de längre också. Ja, jag vill ha mycket tyg. I kontoret har jag exempelvis två fönster där ALL gardin ska vara på ena sidan av fönstret. Det innebär INTE att jag har högre till taaaaaak :arghh: Orkar inte hålla på och lägga upp allting.
 
På att exet aldrig svarar när skolan försöker nå människan, så de lägger istället allting på mig och tjatar på mig för att få tag i exet. Vad tusan ska jag göra åt saken egentligen? Om han nu inte svarar i telefonen och de inte har någon mailadress (de har bara haft flera på sig att skaffa den) så får de väl skicka ett vanligt brev eller något. Eller skicka med sonen information som ska skrivas på av vårdnadshavare så de vet att det blivit läst. Hur svårt ska det vara?
 
På att exet aldrig svarar när skolan försöker nå människan, så de lägger istället allting på mig och tjatar på mig för att få tag i exet. Vad tusan ska jag göra åt saken egentligen? Om han nu inte svarar i telefonen och de inte har någon mailadress (de har bara haft flera på sig att skaffa den) så får de väl skicka ett vanligt brev eller något. Eller skicka med sonen information som ska skrivas på av vårdnadshavare så de vet att det blivit läst. Hur svårt ska det vara?
Samma här. Fast han får mail men svarar inte på dem. Och då ber de mig påminna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 113
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 538
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 653
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 300
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp