Snygg!Beslutsångest igen. Kollade bänkskivorna hos Ikea och det är två som ryms i budgeten. Men det skiljer över en hundralapp mellan den snygga skivan och den billiga skivan. Snygg eller budget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygg!Beslutsångest igen. Kollade bänkskivorna hos Ikea och det är två som ryms i budgeten. Men det skiljer över en hundralapp mellan den snygga skivan och den billiga skivan. Snygg eller budget?
Medborgarplatsen i Stockholm skulle jag tro.Medis?
Men det är väl ett torg?? Och en tunnelbanestation? Nu blev jag ÄNNU mindre klok....Medborgarplatsen i Stockholm skulle jag tro.
Där ligger även restauranger, bio, hotell, företag och en massa annat.Men det är väl ett torg?? Och en tunnelbanestation? Nu blev jag ÄNNU mindre klok....
Ah, det rummet har jag aldrig fått, då hade jag också blivit sur och missnöjd!Njae, jag fick inte vad jag betalade för. Enkelt rum utan fönster - inga problem, och faktiskt riktigt okej frukost.
MEN rummet var förmodligen en ombyggd toalett, direkt i anslutning till den ganska ekande gamla biograffoajen, med en påtagligt otät dörr och ventilationsöppningar direkt ut mot foajen. Varenda halvpackad och högröstad gäst som rumlade in mellan midnatt och 04 lät alltså som om de stod inuti mitt rum. Dessutom finns ett rejält ventilationsaggregat på andra sidan om rummets tunna vägg och låter högt, vi snackar inte om ljud som från en AC eller ett kylskåp utan som att ha en dammsugare(!) igång konstant på rummet. Nästa gång du bor där så kolla in rum 44, precis vid trappan upp till självhushållningsköket.
Och ett hotellMen det är väl ett torg?? Och en tunnelbanestation? Nu blev jag ÄNNU mindre klok....
Det äter jag nästan varje kväll På riktigt så gott!Har precis avnjutit en fin middag bestående av hårt bröd med färskost. Detta sköljdes ner med kranvatten.
Delikat!
Bra att veta. Då ska jag inte bo där....Och ett hotell
Av det lärde han sig att boka en Ålandskryssning för akutövernattningar. Billigare och bekvämare....Hah, inte som svåger som i all hast bokade en övernattning hos frälsis i huudstaden. Kvinnan visade i honom på rummet och utbrister glatt -titta så fint det blir när man bäddar rent.
Alltså det är ju ett rejält högt hus. Man kan sova på vilken våning man vill. Under eller ovan jord.Bra att veta. Då ska jag inte bo där....
Varför ska det vara så jäkla svårt att låta bli att tro en massa som hjärnan vill få en att tro?
Visa bifogad fil 115536
Samma här. Fast han får mail men svarar inte på dem. Och då ber de mig påminna.På att exet aldrig svarar när skolan försöker nå människan, så de lägger istället allting på mig och tjatar på mig för att få tag i exet. Vad tusan ska jag göra åt saken egentligen? Om han nu inte svarar i telefonen och de inte har någon mailadress (de har bara haft flera på sig att skaffa den) så får de väl skicka ett vanligt brev eller något. Eller skicka med sonen information som ska skrivas på av vårdnadshavare så de vet att det blivit läst. Hur svårt ska det vara?
Det är så irriterande. Varför ska man vara som någon slags extramorsa åt sitt ex?Samma här. Fast han får mail men svarar inte på dem. Och då ber de mig påminna.